کد خبر : 1762817 | 31 خرداد 1400 ساعت 10:10 | 22.9K بازدید | 2 دیدگاه

یحیی و سیدجلال؛ هت تریک در هت تریک(عکس)

یحیی گل‌محمدی با سه تیم قهرمان سوپرجام شده و سیدجلال حسینی با سه تیم قهرمان لیگ برتر؛ متخصصان قهرمانی فوتبال ایران.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران پرسپولیس ترجیح دادند پس از سوت پایان بازی، کانال را عوض کنند و به جای تماشای جشن قهرمانی، سریال موردنظر خود را ببیند. قهرمانی در سوپر جام، حالا تبدیل به اتفاقی تکراری برای آنها و شاید اعضای تیم پرسپولیس شده باشد.

 

اما در این بین شاید نکته برای یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی بیشتر ملموس باشد. یحیی که در دوره بازیکنی سه جام با پرسپولیس بالای سر برده بود، در اولین سوپرجام تاریخ با صباباتری به عنوان قهرمانی رسید و سپس با ذوب آهن این جام را کسب کرد و با شکست تراکتور، موفق به هت‌تریک در سوپرجام شد.

 

 

او حالا با سه قهرمانی در ذوب آهن و دو قهرمانی در پرسپولیس، یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر محسوب می‌شود و البته تنها مربی ایرانی است که به فینال لیگ قهرمانان راه یافته اما راه یحیی و پرسپولیس هنوز به پایان نرسیده.

 

یحیی گل‌محمدی که تیمش را با رهبری سید جلال -کسی که ۹ جام با پرسپولیس بالای سر برده- به زمین فرستاد، در ماه های آینده فرصت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و صعود به یک سوپرجام دیگر را هم دارد؛ آیا متخصصان قهرمانی موفق به انجام این مأموریت خواهند شد؟

دیدگاه‌ها