کد خبر : 1762822 | 31 خرداد 1400 ساعت 10:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام ۸ ورزشکار در رشته های دوومیدانی و جودو به بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

اعزام ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا مظلومی درباره وضعیت دو دوومیدانی کار نابینا و کم بینا برای اعزام به پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: روز گذشته طی جلسه ای که در کمیته ملی پارالمپیک داشتیم، وضعیت رکورد مهدی اولاد و نورمحمد آروخی در پرتاب وزنه مورد بررسی قرار گرفت و چون هر دو دوومیدانی کار مطابق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک رنکینگ اول و سوم جهان را کسب کردند، در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفتند.

 

وی درباره تعداد ورزشکاران نابینا و کم بینا اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در حال حاضر علی پیروج (پرتاب نیزه)، سامان پاکباز (پرتاب دیسک)، مهدی اولاد و نورمحمد آروخی (پرتاب وزنه)، وحید علی نجیمی (دونده) و امیر خسروانی (پرش طول) و وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده (جودوکار) ورزشکاران اعزامی به توکیو هستند.

 

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین درباره تعداد مدالهای کاروان نابینایان و کم بینایان در توکیو، افزود: پیش بینی من کسب ۳ مدال طلا در رشته دوومیدانی و جودو است که امیدوارم به مدال های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری اردوی دوومیدانی کاران نیز گفت: اردوی ۶ دوومیدانی کار اعزامی به توکیو از فردا یکم تیر در بندر ترکمن آغاز می شود و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها