کد خبر : 1762874 | 31 خرداد 1400 ساعت 14:01 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

به استقلال نمی‌روم، با تراکتور قرارداد دارم

تیکدری: منظور رسول خطیبی از بازیکن کم کار من نبودم!

بازیکن جنجالی تراکتور که با اخراج در جدال با سوپرکاپ حاشیه ساز شد، به حواشی بعد از این اتفاق و صحبت‌های سرمربی تیمش واکنش نشان داد.

تیکدری: منظور رسول خطیبی از بازیکن کم کار من نبودم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری که در اواخر دیدار مقابل پرسپولیس روی خطای خشنی که بر روی سعید آقایی داشت با اخراج مواجه شد، در پایان بازی از سوی رسول خطیبی و باشگاه تراکتور با جریمه 20 درصدی قراردادش همراه شد. رسول خطیبی در پایان بازی نیز نسبت به کم کاری برخی بازیکنانش موضع گرفت و این موضوع در کنار پاک کردن تصاویر صفحه اینستاگرامی‌اش باعث جنجال بزرگی علیه وی شد. او اکنون به توضیح اتفاقات بعد از این بازی می‌پردازد و در گفتگویی که با ایلنا داشته به آن پرداخته است.
 

* حق‌مان مقابل پرسپولیس باخت نبود

من فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و به جز صحنه‌ای که دروازه‌مان باز شد بازی پایاپای بود. فرصت‌هایی هم داشتیم که می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده هواداران خوبمان شدیم و قصد داشتیم با اهدای این جام به آنها خوشحالشان کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه جبران کنیم.

 

* حرکت من عمدی نبود و اخراج نداشت

برخورد من با سعید آقایی اصلاً عمدی نبود و اخراج هم نداشت. من در لحظه آخر سعی کردم دستم را کنار بکشم ولی دیر سعید را دیدم و برخورد صورت گرفت که البته خود سعید هم در مورد این برخورد بزرگنمایی کرد و داور هم تصمیم سخت گیرانه‌ای گرفت و اصلاً آن برخورد اخراج نداشت و فکر می‌کنم تصمیم داور اشتباه بود.

 

* به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم

باشگاه تصمیم گرفته من را جریمه کند و 20 درصد از قراردادم کسر شود و من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. من همیشه سعی داشتم برای تراکتور بازیکن مفیدی باشم و الان هم ناراحتی من از این است که نتوانستیم انتظار هواداران را برآورده کنیم و موضوع اصلی این است و اینکه باشگاه می‌خواهد من را جریمه کند چیزی نیست که فکرم را به آن مشغول کنم.

 

 

 

* منظور رسول خطیبی من نبودم

مصاحبه آقای خطیبی را مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان عمداً کارشکنی می‌کنند خواندم. نمی‌دانم منظور آقا رسول چه کسی بود ولی فکر نمی‌کنم مخاطب صحبت‌هایش من بوده باشم چرا که من در طول دو فصل حضورم در تراکتور نشان دادم که چقدر روی تیم و پیراهنش تعصب دارم و همیشه هر چه در توان داشتم را برای تراکتور گذاشتم و آن برخوردم هم همانطور که گفتم عمدی نبود.

 

* از لطف هواداران ممنونم

هواداران خوب و فهیم تراکتور همیشه به من لطف داشتند و من را شرمنده خودشان کردند و بعد از بازی هم کلی پیام محبت آمیز برای من ارسال کردند و واقعاً شرمنده شان شدم. هواداران تراکتور فهیم هستند و متوجه می‌شوند بازیکن برایشان از جان و دل مایه می‌گذارد و قدرشناس هستند و روی حساب یک اشتباه سهوی کسی را تخریب نمی‌کنند. امیدوارم لطفشان را جبران کنم.

 

* دلیل حذف پست‌های اینستاگرام

حذف پست‌هایم در اینستاگرام دلیل خاصی نداشت که انقدر آن را بزرگ جلوه دادند و گفتند من با تراکتور قهر کردم و اینجور مسائلی در میان نبود و یک مشکل موقتی برای صفحه من پیش آمد و بعد هم برطرف شد و پست‌های من در حال حاضر به حالت قبل برگشته‌اند و از هر چیزی نباید یک داستان درست کرد.

 

* پیشنهاد استقلال؟ با تراکتور قرارداد دارم

شایعات نقل و انتقالاتی همیشه وجود دارد و همیشه به پایان لیگ که نزدیک می‌شویم این اخبار به وجود می‌آید. نمی‌گویم که از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و قطعاً هر بازیکنی پیشنهاداتی دارد ولی من با تراکتور قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی‌های تیم و موفقیت تیم است و به چیزی به جز این فکر نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها