کد خبر : 1762892 | 31 خرداد 1400 ساعت 15:26 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال الگوی من است

کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ شهامت داشت

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد اسکوچیچ مربی با شهامتی‌ است که در آن شرایط سخت هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت.

کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ شهامت داشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسین کنعانی زادگان شب گذشته یک قهرمانی دیگر را با پرسپولیس تجربه کرد تا حال امیدوار به کسب دو جام دیگر در لیگ برتر و جام حذفی باشد. این مدافع به احتمال زیاد پرسپولیس را در پایان فصل ترک خواهد کرد ولی کنعانی همچنان در این زمینه سکوت کرده و دوست ندارد در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کند. با این حال بر کسی پوشیده نیست او مدافع ارزشمندی است و درخشش او باعث شد در ترکیب ثابت تیم ملی نیز قرار بگیرد. با مدافع پرسپولیس پس از قهرمانی در سوپر جام صحبت کردیم، که صحبت‌های او را میخوانید.

 

*خوشحال نیستم
کنعانی زادگان در ابتدای حرف‌هایش به قهرمانی در سوپرجام اشاره کرد و گفت: من این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم ولی چندان خوشحال نیستم چرا که آن ها در ورزشگاه نبودند تا شادی خود را با انها تقسیم کنیم. همه می‌دانند که پرسپولیس چقدر هوادار دارد و دل‌مان برای آن‌ها تنگ شده است. این جام را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم و امیدوارم با کسب دو قهرمانی دیگر در جام حذفی و لیگ برتر سه گانه را تکمیل کرده و یک فصل رویایی را پشت سر بگذاریم.

 

*قهرمانی قابل پیش‌بینی نیست
از کنعانی‌زادگان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. گاهی تیمی نود دقیقه حمله می‌کند و شکست می‌‌خورد. تنها قولی که می‌دهم این است که بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود می‌جنگند تا هواداران شاد شوند. ما چیزی در زمین کم نمی‌گذاریم و تلاش خواهیم کرد در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.

 

* واکنش به صحبت‌های مجیدی و خطیبی
رسول خطیبی بعد از بازی با پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس را به دولت و وزارت ورزش تبریک میگوید؛ این در حالی است که فرهاد مجیدی هم چندی پیش از خرید های پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر صحبت کرده بود. وقتی از کنعانی در این خصوص سوال میکنیم این طور پاسخ می‌دهد: من به حرف‌هایی که بعد از باخت های حریفان زده می‌شود کاری ندارم همه مربیان از جمله خطیبی و مجیدی برای من قابل احترام هستند. ما در زمین مسابقه حرف هایمان را می‌زنیم و همیشه می‌گویم که اگر مرد میدان هستید در زمین مسابقه حرف‌هایتان را بزنید. ما در پرسپولیس یاد گرفتیم نود دقیقه بجنگیم و در مورد توانایی خودمان صحبت کنیم.

 

 

 

*شوخی با کریم باقری
کنعانی‌زادگان جزو بازیکنانی است که رابطه ای صمیمی با کریم باقری دارد. از او  در مورد باقری سوال کردیم که این مدافع می‌گوید: آقا کریم برعکس این که خیلی ها خیال میکنند جدی و عصبانی است شخصیت دوست داشتنی دارد و هر وقت لازم باشد جدی است و به موقع شوخی هم می‌کند. او همه چیز را زیر نظر دارد و خوشحالم‌ که کسی مثل کریم باقری در تیم است. من چیزهای زیادی از آقا کریم یاد گرفته ام.

 

*سیدجلال الگوی من است
کنعانی‌زادگان دقایقی بعد از قهرمانی در لایو اینستاگرامی به تمجید از حسینی پرداخت. او در ادامه حرف‌هایش در تعریف از کاپیتان تیمش گفت: سید جلال برای من یک الگو است. همین طور برای فوتبالیست های جوان این مملکت. برای او سن یک عدد است و مانند یک جوان بیست ساله در زمین تلاش می‌کند. من چیزهای زیادی از حسینی یاد گرفته ام. همینطور از آقا کریم، یحیی گل محمدی و حمید مطهری. این افراد واقعا به پرسپولیس کمک میکنند.

 

 

*مصدومیت جزئی از فوتبال است
پرسپولیس فعلا امیری، کامیابی نیا و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد. کنعانی در واکنش به مصدومیت آن‌ها اظهار داشت: آن‌ها واقعا بازیکنان با کیفیتی هستند ولی به هر حال مصدومیت جزئی از فوتبال است و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. در تیم ما بیست و سه نفر حضور دارند که جانشان را برای تیم می‌گذارند و فرقی ندارد یک دقیقه بازی کنند یا نود دقیقه. من برای مصدومان تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر آن‌ها را در ترکیب ببینیم.

 

1614578

 

 

* خوشحالم‌که رو سفید شدیم
با کنعانی زادگان در مورد تیم ملی هم صحبت کردیم و اینکه ایران توانست با مربیگری اسکوچیچ عملکرد خوبی داشته باشد. کنعانی در این خصوص گفت: ما بازی های سختی داشتیم و باید هر چهار بازی را می‌بردیم و حتا یک مساوی هم می‌توانست مانع صعود شود. ما عراق را بعد از ده سال شکست دادیم و سه گل در زمین بحرین به آن‌ها زدیم. نتایجی که در دور رفت گرفتیم کار را بسیار سخت کرده بود و همه ما با تمام وجود تلاش کردیم که بتوانیم به مرحله بعد برویم. ما هدف‌های بزرگتری داریم و باید به جام جهانی صعود کنیم. مسئله مهم در بحرین این بود که هر چهار بازی را ببریم و همه میدانند تیم ملی چه شرایطی داشت اما رو سفید شدیم.

 


* اسکوچیچ شهامت داشت
از کنعانی‌زادگان می‌پرسیم که کار کردن با دراگان اسکوچیچ چطور بود که او این گونه جواب می‌دهد: در طول مدتی که با اسکوچیچ کار کردم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و او تمام توانش را برای موفقیت تیم ملی گذاشت. خدارا شاهد می‌گیرم که او صبح و عصر فیلم بازی های حریفان را می‌دید و آنالیز می‌کرد. همه میدانند تیم ملی چه شرایطی داشت و هرکسی حاضر نمی‌شد مسئولیت تیم ملی را عهده دار شود ولی دراگان شهامت داشت و این مسئولیت را پذیرفت. او کارش را عالی انجام داد و قدردان زحماتش هستم. مسئله مهم این است بتوانیم در مرحله بعدی هم عملکرد خوبی داسته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها