کد خبر : 1762996 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:10 | 39.7K بازدید | 7 دیدگاه

شرایط استقلال افتضاح است؛

موسوی: آقای مددی! دوست دارم شما را ببینم

مدافع راست استقلال می‌گوید کمک‌های وزارت ورزش به آنها پرداخت نشده است.

موسوی: آقای مددی! دوست دارم شما را ببینم

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی که بخاطر آسیب دیدگی دور از ترکیب استقلال مقابل پدیده بود، پس از برتری آبی‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه‌های ما نمایش خوبی داشتند و مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

 

او درباره گلایه بازیکنان استقلال از وضعیت این باشگاه عنوان کرد: هیچ فردی نباید بازیکن ما را مقابل هوادار قرار بدهد. تماشاگران ما همه موضوعات را می‌فهمند. بازیکنان با تعصب بازی کردند و وفاداری و علاقه خود به استقلال را نشان دادند. همین که تا الان ادامه می‌دهند و این وضعیت را تحمل می‌کنند، خوب است.

 

مدافع راست استقلال اضافه کرد: اگر من این حرف‌ها را می‌زنم، بخاطر این است که نمی‌خواهم هوادار را مقابل بازیکن قرار بدهند. بازیکنان ما و خود من پیشنهاد مالی دو، سه برابر بهتر داشتیم، اما به عشق استقلال این انتخاب را کردم. منتی هم نیست و تا آخرش هم می‌مانم، اما شرایط افتضاح است.

 

موسوی تصریح کرد: درباره پرداختی‌ها صحبت شده و من هم می‌گویم دم آقای مددی گرم که مطالبات را پرداخت کردند، اما بیایند و حساب و کتاب کنند. پرداختی یعنی اینکه از قراردادت دریافت کردی؛ ما می‌خواهیم پول بگیریم، به ما می‌گویند مالیات شما را به حساب پرداختی از قراردادت داده‌ایم یا پاداش‌ها را به حساب پرداختی قرارداد می‌گذارند.

 

او ابراز کرد: آقای مددی سر تمرین بیاید و حساب و کتاب کند. من به‌عنوان بازیکن تیم دوست دارم مدیرعامل باشگاهم را سر تمرین ببینم. یادم نمی‌آید آخرین بار چه زمانی سر تمرین آمدند.

 

مدافع راست استقلال تاکید کرد: دو، سه روز قبل مصاحبه‌ای از آقای مددی درباره کمک‌های وزارت ورزش دیدم. ما می‌گوییم وزارت هم به ما کمک می‌کند و دست آقای وزیر هم درد نکند، اما این کمک‌ها کجاست؟ ما بازیکنان باید این کمک‌ها را احساس کنیم؛ ما باید این کمک‌ها را ببینیم.

 

موسوی ادامه داد: من این مسائل را می‌بینم. سرمربی مثل پدر یک خانواده است؛ شما فکر کنید ۳۰ بچه دارید  و هر روز در سر تمرین به شما ایرادات مختلف را می‌گویند. وقتی شما سرمربی این تیم باشید، تا یک جایی مشکلات را تحمل می‌کنید. ما که نمی‌توانیم به شخص دیگری غیر از آقا فرهاد مشکلات را بگوییم.

دیدگاه‌ها