کد خبر : 1762997 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:14 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

غیبت دو ستاره تیم ملی انگلیس مقابل جمهوری چک

بن چیلول و میسون مونت به دلیل ارتباط نزدیک با بیل گلیمور به قرنطینه رفتند و دیدار فردای انگلیس مقابل جمهوری چک را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود رقابت های یورو تابستان سال گذشته برگزار شود اما شیوع گسترده و عجیب و قریب ویروس کرونا همه معادلات را به هم زد و باعث شد که این مسابقات با یک سال تاخیر در تابستان امسال برگزار گردد.

 

انگلیس در مسابقه قبلی خود در برابر اسکاتلند قرار گرفت و با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد. با این حال بعد از آن مسابقه مشخص شد هافبک اسکاتلند یعنی بیل گلیمور به کرونا مبتلا شده است؛ موضوعی که باعث شد نگرانی های زیادی در اردوی سه شیر ها در رابطه با احتمال ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا ایجاد شود.

 

اما چند ساعت پیش اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تست کرونای همه اعضای این تیم منفی شده است. با این حال دقایقی پیش مشخص شد که دو ستاره این کشور یعنی بن چیلول و میسون مونت دیدار فردای این تیم مقابل جمهوری چک را از دست داده و وارد قرنطینه شده اند. در واقع گزارش شده که این دو ستاره انگلیس در دیدار برابر اسکاتلند برخورد نزدیکی با گلیمور داشته اند و همین موضوع باعث شده روی آن ها ریسک نشود و در بازی برابر چک تیم گرت ساوتگیت را همراهی نکنند.

 

 

1614727

 

1614726

دیدگاه‌ها