کد خبر : 1762999 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:22 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

هلند 3 - 0 مقدونیه؛ تیم دی بوئر مدعی قهرمانی است

تیم ملی هلند با نمایشی فوق العاده موفق شد با سه گل تیم ملی مقدونیه را مغلوب بکند.

هلند 3 - 0 مقدونیه؛ تیم دی بوئر مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند که در دو بازی قبلی خود پیروز شده و موفق به کسب دو پیروزی شده بود، امشب با لباش مشکی نمایشی درخشان داشته و مقدونیه را نیز با سه گل شکست داد. تیم ملی هلند 9 امتیازی شد و مقدونیه بدون کسب امتیاز تورنمنت را ترک کرد.

 

تیم ملی هلند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و زوی حرکت ممفیس دیپای فرصت داشت به گل اول هم دست یابد، اما جینی واینالدوم موفق به استفاده از ارسال او نبود و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 22 و روی حرکت گوران پاندف بود که مقدومنیه شمالی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما تراکوفسکی بدشانس بود که ضربه اش به دیرک دروازه استکلنبرگ برخورد کرد.

 

1614712

 

اما در دقیقه 24 هلند به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع و همکاری مالن و ممفیس دیپای، در نهایت پاس عرضی مالن در محوطه به دیپای رسید و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول را وارد دروازه مقدونیه شمالی بکند.

 

دقایقی بعد و روی ارسال مالن بود که تیم ملی هلند فرصت خوبی برای زدن گل دوم خود هم داشت، اما ضربه دامفریس از فاصله ای نزدیک با عکس العمل خوب دیمیتریفسکی همراه شد.

 

در دقیقه 41 مقدونیه با ضربه سر موسلیو می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر او به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 تیم ملی هلند به اتمام رسید.

 

اما در ابتدای نیمه دوم تیم ملی هلند به گل دوم رسید. ارسال عرضی ممفیس دیپای در مقابل دروازه و در موقعیتی بسیار خوب به جینی واینالدوم رسید و او به راحتی موفق شد دروازه حریف را باز کند. ممفیس دیپای در 10 بازی اخیر تیم ملی هلند روی 10 گل تاثیر مستقیم داشته است.

 

1614714

 

1614715

 

اما حملات تیم ملی هلند ادامه یافت و این تیم در دقیقه 59 به گل سوم هم دست یافت. ضربه ممفیس دیپای را دروازه بان مقدونیه دفع کرد و در ریباند باز هم جینی واینالدوم بود که موفق شد به راحتی گل سوم را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد و روی پاس فرانکی دی یونگ این ویگورست بود که در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او به دیرک دروازه مقدونیه برخورد کرد. در ادامه هلند که از برتری خود اطمینان داشت به حفظ جریان بازی پرداخت و در نهایت با سه گل حریف خود را شکست داد.

دیدگاه‌ها