کد خبر : 1763000 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:24 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوکراین ۰-۱ اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد

اتریش با یک گل از سد اوکراین عبور کرد تا به مرحله حذفی رقابت‌های یورو راه پیدا کند.

اوکراین ۰-۱ اتریش؛ صعود آلابا و رفقا به مرحله بعد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سه امتیازی اوکراین و اتریش در آخرین بازی مرحله گروهی خود رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً دیدار دو تیم با نتیجه 1-0 به سود اتریش خاتمه یافت.

 

اتریش شروع خوبی داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر داوید آلابا به روی دروازه با ضربه تمام کننده کریستوف بامگارتنر همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1614731

 

1614736

 

 

در دقیقه 29 اوکراین می توانست در دو مرحله گل تساوی را به ثمر برساند اما واکنش فوق‌العاده خوب گلر اتریش مانع از باز شدن دروازه این تیم شد تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.

 

در ادامه نیمه اول نیز اوکراین حملاتی را روی دروازه اتریش ترتیب داد اما در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام بود تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 1-0 به سود اتریش خاتمه پیدا کند.

 

 

1614735

 

 

مطابق انتظار نیمه دوم نیز با حملات اوکراین آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 61 روی یک ضربه آزاد گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه یارمولنکو باز هم توسط دروازه بان اتریش مهار شد.

 

در ادامه بازی اوکراین توپ و میدان را در اختیار داشت موقعیت‌های روی دروازه اتریش ایجاد کرد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با همان نتیجه 1-0 به سود اتریشی ها خاتمه پیدا کند.

 

 

1614734

 

 

با پیروزی اتریش مقابل اوکراین این تیم شش امتیازی شد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت های یورو شد. همچنین اوکراین سه امتیازی باقی ماند و حالا باید منتظر نتایج دیگر گروه ها باقی بماند تا شاید به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعدی شود.

دیدگاه‌ها