کد خبر : 1763025 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:12 | 25.8K بازدید | 1 دیدگاه

کنایه بادامکی به اسم تیم مشهدی در بازی‌های پخش زنده

مربی تیم پدیده از شهر خودرو نامیده شدن تیمش ابراز تعجب کرد.

کنایه بادامکی به اسم تیم مشهدی در بازی‌های پخش زنده

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، مربی تیم پدیده مشهد پس از شکست امشب مقابل استقلال در جمع خبرنگاران در مورد شرایط پدیده گفت: اوضاع ما خدا را شکر خوب است و تیم یک آرامش خوبی دارد. البته مشکلات مربوط به مالیکت باشگاه هنوز پا بر جاست و بلاتکلیفی وجود دارد. 

 

وی ادامه داد: شرایط اما نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده و یک آرامش در تیم وجود دارد. داریم کار کنیم ولی خب باید تکلیف مان مشخص شود، به خصوص باید برای فصل آینده خودمان را آماده کنیم و بتوانیم در نقل و انتقالات بازیکنانی را که مد نظر کادر فنی هستند ،جذب کنیم.

 

مربی تیم پدیده در پاسخ به این سوال که اسم تیم پدیده است یا شهرخودرو گفت: به ما اعلام می کنند که پدیده است. در تمامی برگه هایی که به ما می دهند یا کاغذهایی که پیش از بازی و در خود بازی به ما می دهند پدیده نوشته شده است ولی نمی دانم که چرا مخصوصا وقتی بازی ها پخش زنده می شود، اسم تیم شهر خودرو می شود. خود سازمان لیگ هم می داند که اسم تیم ما پدیده است.

 

بادامکی در واکنش به عصبانیت شدید اعضای کادر فنی از قضاوت داور بازی گفت: قضاوت داور قطعا تاثیر گذار است. ما با این همه مشکلاتی که داریم حداقل انتظارمان این است که عدالت برقرار شود. متاسفانه به نظر من عدالت برقرار نبود و مخصوصا در صحنه پنالتی که عمده اعتراض تیم ما به آن بود. بازی که می توانست مساوی شود با باخت 2-0 ما به پایان رسید.

دیدگاه‌ها