کد خبر : 1763038 | 01 تیر 1400 ساعت 00:12 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

واینالدوم: دیپای و دی‌یونگ امشب باورنکردنی بودند

جورجینیو واینالدوم، ستاره تیم ملی هلند، می‌گوید فرانکی دی یونگ و ممفیس دیپای بیش از او شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر مقدونیه بودند.

واینالدوم: دیپای و دی‌یونگ امشب باورنکردنی بودند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در رقابت‌های یورو شروع فوق‌العاده‌ای داشته و در سه بازی مرحله گروهی خود به پیروزی رسید تا با اقتدار کامل پا به مرحله یک هشتم نهایی بگذارد؛ این در حالی است که پیش از یورو انتقاداتی نسبت به سبک فرانک دی بوئر در تیم ملی هلند مطرح می‌شد. 

هلند امشب نیز موفق شد با سه گل از مقدونیه عبور کند. جورجینیو واینالدوم که امشب دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: "همیشه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین اتفاق خوبی است اما فکر می کنم که امشب فرانکی دی یونگ و ممفیس دیپای بیشتر از من لایق این جایزه بودند. آنها امروز باورنکردنی بودند." 

 

1614787

 

راز به ثمر رساندن دو گل: "تنها راز این است که شما در جای مناسب قرار بگیرید. همانطور که دیدید آن دو گل آسان به نظر می‌رسیدند اما شما باید در جای درست قرار بگیرید تا وقتی توپ می‌آید آن را تبدیل به گل کنید. فکر می‌کنم که سنجیدن مکان و زمان مناسب نشان از کیفیت است. احساس خوبی از برنده شدن داریم و این همان کاری بود که ما به دنبالش بودیم."

دیدگاه‌ها