کد خبر : 1763046 | 01 تیر 1400 ساعت 01:38 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

فنلاند 0-2 بلژیک: صعود مقتدرانه شیاطین

بلژیک با پیروزی 2-0 مقابل فنلاند، با 9 امتیاز کامل راهی مرحله بعد یورو 2020 شد.

فنلاند 0-2 بلژیک: صعود مقتدرانه شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مارتینز که پیش از این صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود، امشب هم با گل های توماس فرمالن و روملو لوکاکو مقابل فنلاند به پیروزی رسیدند و صعودی مقتدرانه به مرحله بعد داشتند.

بلژیک بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

این برتری ادامه پیدا کرد و در دقیقه 16، روی پاس دی بروین، این لوکاکو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1614797

 

در ادامه باز هم این بازیکنان بلژیک بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 32، اکسل ویتسل صاحب موقعیت شد ولی ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه فنلاند پیدا نکرد.

فشار حملات بلژیکی ها در دقایق پایانی نیمه اول بیشتر شد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را فنلاند بهتر آغاز کرد و در دقیقه 46 صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربات پوهیانپالو و تیمو پوکی توسط بازیکنان بلژیک بلوکه شد.

در ادامه بلژیکی ها بار دیگر بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 58، روی ارسال دی بروین، این ادن هازارد بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که هرادسکی حضور داشت.

5 دقیقه بعد، روی حرکت خوب اکسل ویتسل، بار دیگر هازارد صاحب موقعیت شد اما باز هم هرادسکی با واکنشی دیدنی، دروازه فنلاند را نجات داد.

در دقیقه 66، روی پاس عالی دی بروین، این لوکاکو بود که دروازه فنلاند را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

فشار حملات بلژیکی ها ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 74 این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر فرمائلن بعد از برخورد به تیر افقی دروازه، با برخورد به دست هرادسکی وارد دروازه شد و بلژیک پیش افتاد.

 

1614799

 

فنلاندی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، برای رسیدن به گل تساوی پیش کشیدند اما این بلژیک بود که در دقیقه 81 به گل دوم رسید. لوکاکو که با پاس دی بروین در محوطه جریمه فنلاند صاحب توپ شده بود، بعد از یک چرخش دیدنی با ضربه ای محکم کار را تمام کرد.

 

1614800

 

در دقایق پایانی هم بلژیک نمایش بهتری داشت اما در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید و بلژیک با سومین پیروزی راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها