کد خبر : 1763076 | 01 تیر 1400 ساعت 10:18 | 28.7K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش حسینی؛

15 ثانیه فاصله خوشبختی تا فاجعه (عکس)

سیدحسین حسینی در شبی که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، موفق شد سومین کلین شیت فصلش را به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد پدیده عبور کند که این تیم 15 ثانیه قبل از به ثمر رساندن گل دوم توسط مهدی قایدی، تا آستانه از دست دادن پیروزی نیز پیش رفت ولی درخشش حسینی به لطف تیر دروازه، مانع از برتری شیرین آبی پوشان شد.


در دقیقه 105 و روی یکی از حملات پدیده برای به ثمر رساندن گل تساوی، صادق صادقی از پشت محوطه جریمه با شوتی سهمگین و دیدنی، ضربه اش را به سمت دروازه سیدحسین حسینی زد و در حالیکه توپ زیر طاق دروازه و در حال گل شدن بود، با شیرجه و واکنش دیدنی گلر آبی پوشان، توپ به تیر دروازه برخورد کرد و سپس به داجلیری رسید که پاس او به مطهری و سپس ارسال این بازیکن برای قایدی، گل دوم استقلال را به ارمغان آورد.

 

1614872


در واقع دیداری که می توانست با نتیجه تساوی یک – یک به پایان برسد و استقلال در دقیقه 105 یکی از دیرهنگام ترین گل های تاریخ خود را دریافت کند، با عکس العمل دیدنی حسینی، این اتفاق شکل نگرفت تا فرهاد مجیدی پس از گل قایدی، نفس راحتی بکشد و 3 امتیاز را در جیب خودش ببیند.

 

1614873


حسینی که در نیمه دوم و با خروج وریا غفوری از زمین مسابقه بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، در واقع در نقش ناجی تیمش ظاهر شد. این دروازه بان که پس از نیمکت نشینی و سپردن قفس توری تیمش به مظاهری از تمرکز کافی برخوردار نبود و همین مسئله منجر به دو اشتباه بزرگ او مقابل نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن شده بود، در دیدار شب گذشته یکبار دیگر نشان دادن که می تواند به همان گلر مطمئنی تبدیل شود که مدتی رکورددار ثبت بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران شده بود.

 

1614874


حسینی با درخشش به موقع در بازی شب گذشته، مانع از دست رفتن پیروزی استقلال و تشدید شدن بحران های مدیریتی در این تیم شد. او همچنین سومین کلین شیت فصل خود را پس از بازی با مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان به ثبت رساند تا به کم کردن فاصله آبی پوشان با دو تیم صدرنشین سپاهان و پرسپولیس کمک کند.

دیدگاه‌ها