کد خبر : 1763109 | 01 تیر 1400 ساعت 11:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: نمی‌توانم از مسی استفاده نکنم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که علی رغم خسته بودن لیونل مسی، استفاده نکردن از او کار دشواری است.

اسکالونی: نمی‌توانم از مسی استفاده نکنم

به گزارش "ورزش سه" آرژانتین بامداد امروز موفق شد با نتیجه 1-0 پاراگوئه را شکست بدهد و به دومین پیروزی اش در رقابت های کوپا آمه‌ریکا دست پیدا کند. تک گل بازی را پاپو گومز روی پاس مسی به ثمر رساند.

ستاره بارسا در هر سه دیدار آلبی سلسته در این رقابت ها به طور کامل بازی کرد و اسکالونی تایید کرد که نمی تواند به راحتی از توانایی های کاپیتان تیمش چشم پوشی کند.

او به خبرنگاران گفت:" واقعیت این است که مسی در همه دیدارها بازی کرد و بسیار دشوار است که روی او حساب نکنیم. هرچند او خسته است اما باز هم می تواند سرنوشت ساز شود. امروز ما چندین تغییر داشتیم و علی رغم آن، توانستیم به سه امتیاز برسیم."

 

1614929

 

اسکالونی برای دیدار مقابل پاراگوئه 6 بازیکن ترکیب اصلی اش نسبت به دیدار با اروگوئه را تغییر داد و از بازیکنانی مانند آنخل دی ماریا و سرخیو آگوئرو از ابتدا استفاده کرد.

"آنچه باعث نگرانی من است، شرایط فیزیکی بازیکنان است زیرا ما سه روز قبل بازی کردیم  و امروز در بهترین شرایط نبودیم. بنابراین باید تغییراتی می دادیم.

ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم، به دلیل شایستگی پاراگوئه و شرایط فیزیکی خوب بازیکنان‌شان، آنها بیشتر کنترل بازی را در اختیار داشتند. تیم در نیمه اول تصویر خوبی ارائه داد اما همیشه جا برای بهتر شدن وجود دارد."

دیدگاه‌ها