کد خبر : 1763110 | 01 تیر 1400 ساعت 12:00 | 61.9K بازدید | 35 دیدگاه

آن روی دیگر فرهاد مجیدی(عکس)

زیباترین صحنه بازی استقلال و پدیده نه در جریان بازی که پس از پایان آن و با نقش اولی فرهاد مجیدی به نمایش درآمد.

به گزارش ورزش سه،  فرهاد مجیدی پس از پایان بازی با پدیده و قبل از رفتن به مصاحبه با درخواست هواداری ویلچرنشین استقلال برای گرفتن پیراهن مواجه شد. فرهاد که قصد رفتن به نشست خبری پایان بازی را داشت به هوادار خود قول داد که خیلی سریع برگشته و او را به رختکن خواهد برد.

 

 فرهاد مجیدی بلاشک یک ستاره در فوتبال ایران است. ستاره‌ای که چندان علاقه‌ای به نمایش خود در بیرون از زمین فوتبال ندارد. اطلاعات در مورد زندگی شخصی او بسیار اندک است و این نیز حاصل رویه‌ی خاصی است که او در پیش گرفته. یک ستاره که هیچگاه نخواسته خود را در معرض دوربین‌ها و نگاه‌های حریص به حراج بگذارد و فعالیت‌های خارج از زمین فوتبال او در سکوت و بدون حضور دوربین‌ها انجام می‌شود. 


تصویری که این روزها از مجیدی در سطح رسانه‌ها منتشر می‌شود یک فرهاد عصبانی و معترض است که خود را در مقابله با مشکلات استقلال تنها می‌بیند. یک فرهاد مغرور که حرفش را نه در رسانه‌ها که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی می‌زند. او آداب ستاره بودن و ماندن را خوب بلد است و می‌داند که چگونه اعتبار و وجهه خود را خرج هر چیزی نکند و یک سلبریتی در دسترس نباشد. اما همین فرهاد در پایان بازی تیمش با پدیده «محمد» را که به عشق او با ویلچرش به استادیوم آمده بود تا رختکن می‌برد آن هم پس از مصاحبه کوتاهش در پایان بازی. 

 


همه آن عصبانیت را کنار می‌گذارد و در شرایطی که تقریبا همه دوربین‌ها و خبرنگاران در جلسه خبری پایان بازی حضور دارند، زیاد هوادار خود را معطل نگه نمی‌دارد و طبق وعده‌ای که به او داده سریع از مصاحبه برگشته و او را به آرزویش می‌رساند. پیراهنی به پاس علاقه «محمد» در رختکن به او می‌دهد بی‌آنکه به فکر نمایش باشد. حرکتی خالصانه از سوی ستاره ای که این روزها مقاومتش در برابر کمبودها و بی‌نظمی‌ها او را در نزد هواداران استقلال محبوب‌تر هم کرده. 

 


احتمالا فرهاد پس از ملاقات با «محمد» بیش از پیش انگیزه برای مقاومت و جنگیدن بیشتر پیدا کرده. که او خوب می‌داند که استقلال با همین هوادارانش هویت گرفته و می‌گیرد. ممنون آقای مجیدی که در اوج تنش و استرس و عصبانیت به قولت عمل کردی و خاطره‌ای خوش و ماندگار برای «محمد» ساختی!

دیدگاه‌ها