کد خبر : 1763121 | 01 تیر 1400 ساعت 12:34 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

ژوائو موتینیو:

لبخند را به لب‌های پرتغال برمی‎‌گردانیم

ژوائو موتینیو، ستاره پرتغال، در حالی که این تیم در خطر حذف از یورو 2020 قرار دارد، قول داده است که لبخند را به چهره پرتغالی ها بازگرداند.

 لبخند را به لب‌های پرتغال برمی‎‌گردانیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست در برابر فرانسه قهرمان جهان که مصمم است انتقام شکست پنج سال پیش را از پرتغالی ها بگیرد، برای ژوائو موتینیو و یارانش در حکم حذف زودهنگام از یورو خواهد بود، مگر اینکه اوضاع در گروه های دیگر به فریاد آنها برسد.

پرتغال د رنخستین بازی خود برابر مجارستان 3-0 به پیروزی رسید و در دومین مسابقه 4-2 برابر آلمان شکست خورد تا اکنون با سه امتیاز سرنوشت صعودش به مرحله بعدی به آخرین روز از مسابقات مرحله گروهی یورو وابسته باشد.

موتینیو گفت: "ما مثل همیشه در حالی پا به این مسابقه خواهیم گذاشت که به شدت برای کسب پیروزی می جنگیم، روی اهداف خود تمرکز می کنیم و امیدواریم که بتوانیم دوباره لبخند را به پرتغال بازگردانیم. می خواهیم که هر چه که در توانمان هست ارائه دهیم و تصویری بهتر از آنکه در برابر آلمان داشتیم از خود به نمایش بگذاریم.

 

1614956

 

پرتغال در صورت پیروزی برابر فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی خود می تواند از حضور در مرحله یک هشتم نهایی اطمینان حاصل کند و این فرانسه خواهد بود که باید نگران سرنوشت صعودش باشد.

 

موتینیو افزود: "ما نمی توانیم هرگز فکر کنیم که چیزی تضمین شده است. فرانسه تیم بسیار خوبی است اما ما هم همچنان تلاش خواهیم کرد و قبل هم موفق شده ایم دیگر تیم های بزرگ را از پیش رو برداریم.

ما سعی خواهیم کرد بازی خود را به آنها تحمیل کنیم و پیروز شویم، که هدف همیشگی ما است.

در بازی آخر اوضاع خوب پیش نرفت. در بازی اول هم در بهترین حالت خود نبودیم. کارها خیلی خوب پیش نرفت، بنابراین ما نمی توانیم از این وضعیت راضی باشیم اما هر روز یک روز جدید است. ما روی هدف بعدی متمرکز شده ایم و کار در برابر فرانسه دشوار خواهد بود.

 

الان نمی توانیم غصه گذشته را بخوریم و به بازی های قبلی فکر کنیم."

 

1614954

 

پرتغال می داند که در صورت صعود، چگونگی عملکرد در مرحله گروهی دیگر اهمیتی ندارد.

در یورو 2016 که پرتغالی ها اولین جام بزرگ خود را به دست آوردند، آنها با تنها سه امتیاز از سه تساوی از گروه خود صعود کردند. اما به مرور تبدیل به قدرت برتر تورنمنت شدند.

موتینیو اضافه کرد: "ما قبلاً نشان داده ایم که مهارت های لازم برای غلبه بر همه مشکلات را داریم. این یک راه طولانی است. ما این را می دانیم.

ما سرنوشت خود را در دست داریم و مسیر ما کاملاً مشخص است. ما می دانیم که چه می خواهیم و می دانیم از چه راهی برای رسیدن به آن تلاش کنیم. "

 

 

دیدگاه‌ها