کد خبر : 1763122 | 01 تیر 1400 ساعت 12:36 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

با دیالوگ‌های منحصربفرد علیه قضاوت غلامی؛

وقتی مهدی رحمتی از کوره در رفت (عکس)

سرمربی جوان تیم فوتبال پدیده روز گذشته به شدت علیه عملکرد داور مسابقه موضع‌گیری کرد و بارها به عملکرد او تاخت.

به گزارش "ورزش سه" مهدی رحمتی پس از حواشی دیدار پدیده و پیکان در هفته دوم لیگ برتر که منجر به محرومیت او از حضور روی نیمکت پدیده در جدال با پرسپولیس شده بود، ترجیح داد به عملکرد داوران اعتراضی نکند و هر چند در این میان جسته و گریخته انتقاداتی را مطرح می‌کرد، اما بازهم شب گذشته در ورزشگاه آزادی به شدت علیه داور بازی موضع‌گیری کرد و عملکرد او را زیرسوال برد.

 

رحمتی که بارها اذعان داشته علاقه‌ای به صحبت درباره عملکرد داوران ندارد، شب گذشته و پس از آن‌که در دو صحنه مشکوک کمیل غلامی در سوت خود به سود پدیده ندمید، با ادبیاتی کنایه‌آمیز از کنار خط به داور بازی گفت که «ما تیم بدبختی هستیم! که به راحتی حق‌مان خورده می‌شود.»

 

 

سرمربی جوان پدیده معتقد بود هم دو پنالتی به سود تیمش نگرفته‌اند و هم این‌که در صحنه‌های پشت محوطه جریمه داور به سود پدیده سوت نزده و این مسئله باعث شد تا در لحظات پایان بازی تنش جدی میان رحمتی و داور بازی شکل بگیرد و او بارها و پس از هر سوت غلامی، به عملکرد او معترض شود و در نهایت یک کارت زرد هم دریافت کرد.

 

مهدی رحمتی پس از پایان بازی هم به میانه زمین رفت و پیروزی استقلال را به داور بازی تبریک گفت تا این‌چنین کنایه‌زنی‌های او ادامه داشته باشد؛ کنایه‌هایی که احتمال دارد به مانند جدال هفته دوم پدیده مقابل پیکان، با جریمه‌ای از سوی کمیته انضباطی همراه شود.

 

1614958

دیدگاه‌ها