کد خبر : 1763137 | 01 تیر 1400 ساعت 13:10 | 39.1K بازدید | 8 دیدگاه

چرا نائب قهرمان آسیا باید مشکلات مالی داشته باشد؟

عالیشاه: قرارداد من، سیدجلال و کمال را منتشر کنید

کاپیتان دوم پرسپولیس مدعی است آنها مشکلی برای انتشار قراردادشان و مشخص شدن تبعیض شکل گرفته بین تیم قهرمان و دیگر تیم‌ها ندارند.

عالیشاه: قرارداد من، سیدجلال و کمال را منتشر کنید

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در این فصل بحث در خصوص روند صعودی افزایش قراردادها شکل گرفته است، امید عالیشاه مدعی است ستاره‌های این تیم خیلی از کمتر از دیگر تیم‌هایی که دستاورد خاصی نداشته‌اند، دریافت کرده‌اند. عالیشاه که در دیدار مقابل تراکتور موفق شد با پاس گل خود زمینه ساز قهرمانی این تیم شود اکنون در گفتگو با خبرنگار ما به توضیح حواشی چند وقت اخیر حول این باشگاه می‌پردازد.

 

سوپرکاپ را هم از آن خودتان کردید و یک نمایش موفق برابر تراکتور به جا گذاشتید.
برای این بازی علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم کاملا آماده بودیم. چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و ملی‌پوشان پرتعداد ما هم نزدیک یک ماه بود که در تمرینات تیم حاضر نبودند و بلافاصله در بازگشت باید در این جام حاضر می‌شدند. با این حال حس دستیابی به جام در تیم ما به شکلی است که هیچ وقت به مشکلات فکر نمی‌کنیم. آقای برانکو همیشه می‌گفت تیم ما باید به برد و برد بعدی فکر کند و این موضوع اکنون ملکه ذهن همه ما شده است. با آقای گل محمدی نیز به بهترین شکل این روند را دنبال می‌کنیم و از بردی به برد دیگر به جام‌های بیشتر فکر می‌کنیم.

 

در این بازی با قطع توپ حریف و در نهایت پی‌ریزی حمله، یک پاس گل به عیسی دادی.
ما موقعیت‌های مناسبی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم خیلی راحت‌تر برنده بازی می‌شدیم. همه ما با ذهنیت برنده شدن و قهرمانی در این بازی حاضر شده بودیم و خوشحالیم که به آن رسیدیم. فرار عیسی عالی بود و خوشحالم که به بهترین شکل از این موقعیت استفاده کرد و توانستیم برنده بازی باشیم. ما یک تیم هستیم و هدف را دنبال می‌کنیم و همه در راستای آن تلاش می‌کنیم تا هواداران ما به بهترین شکل خوشحال باشند و مسوولیت خودمان را به انجام برسانیم.

 

 

1614188

 

بعد از پاس گلی که به عیسی آل کثیر دادی از او خواستی استوک تو را واکس بزند؟
آره، خدایی پاس خوبی بود و البته عیسی هم فوق العاده کار کرد. به او گفتم به سبک قدردانی از پاس گل استوک مرا واکس بزند و شوخی کردم. عیسی بازیکن خوبی است و کمک زیادی به تیم کرده است. بعد از آن اتفاق خیلی خوب با ماجرا کنار آمد و توانست بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شود.

 

البته تراکتوری‌ها و رسول خطیبی مدعی بودند که شایستگی این برد را نداشتید و آن را هم وزارت به پرسپولیس تقدیم کرد!
آقا رسول فوتبالیست بزرگی بوده و جزو مربیان جوان و موفق فوتبال ما محسوب می‌شود. مطمئنا تحت فشار بازی و شکست این حرف را زده است و برای ایشان احترام قائل هستم. این صحبت‌هایی که کردند تحت تاثیر حرف‌های بیرون بوده و انتظار از ایشان نداشتیم. آن را می‌گذاریم پای اطرافیان و جوی که راه انداختند. مسلما بعد از باخت یک سری حرف‌ها وجود دارد. امیدوارم این حرف و حدیث‌ها جمع شود و هر تیمی که استحقاق قهرمانی دارد و به آن می رسد احترام گذاشته شود. اگر در نیمه اول آن توپ آنها تبدیل به گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و کسی این حرف را می‌زد؟ باید به موفقیت همدیگر احترام بگذاریم و این شاید گم‌شده فوتبال ما باشد. من مدت زیادی است که در پرسپولیس هستم. اتفاقات زیادی در آن دیده‌ام. از شکست‌ها تا حضور در رتبه پایین جدول. هیچ‌وقت مشکلات را بر گردن کسی ننداختیم و بلند شدیم. کار کردن سخت نیست. ما برای این موفقیت‌ها تلاش می‌کنیم. اگر این حرف‌های هواداری باشد مشکلی ندارد و پای کری می‌گذاریم اما متاسفانه برخی اوقات کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که فوتبالیست بوده‌اند و هستند. می‌دانند که برای یک بازی و برد چقدر تمرین، فشار و تلاش نیاز است و حتی بعضی اوقات علیرغم آن تلاش به نتیجه نمی‌رسید. بهتر است توضیح بیشتری برای آن ندهیم و برای موفقیت در فوتبال همه می‌دانند که به چه فاکتورهایی نیاز است.

 

 

بحث تمدید قراردادت به کجا رسید؟ باشگاه خواهان تمدید قرارداد شده اما هنوز پای میز مذاکره ننشسته‌اید.
فعلا تمرکزم را روی ادامه لیگ گذاشته ام. انشاالله عمری بود و افتخار داشتیم آخر فصل با باشگاه صحبت می کنیم و در خدمت این تیم خواهم بود. سال‌هایی زیادی است که در خدمت پرسپولیس هستم و قدر لحظه به لحظه آن را می‌دانم و خیالتان راحت به سادگی این افتخار را از دست نمی‌دهم و فعلا می‌خواهم روی ادامه لیگ و افتخارات بیشتر در کنار هواداران تمرکز کنم.

 

1589807

 

 

بحث درباره حمایت از تیم شما همچنان وجود دارد و اینکه تمام امکانات برای موفقیت پرسپولیس فراهم است.
بیایید یک بار برای همیشه این بحث را تا پایان جلو ببریم. حمایت به چه معنا؟ من و دیگر بازیکنان پرسپولیس از روی هواداران و احساس مسوولیتی که در تیم داریم خجالت می‌کشیم که چیزی نمی‌گوییم وگرنه بخواهیم از مشکلات خودمان بگوییم که واویلاست. کمال و آقا سید (سیدجلال حسینی) هم قبلا گفته بودند و من هم با آغوش باز از آن استقبال می‌کنم و امیدوارم کسانی که مظلوم‌نمایی می‌کنند و بحث را به چیزهای کوچک‌تر می‌کشانند به این مساله توجه کنند. بیایید قرارداد من و کمال و آقاسید را منتشر کنید و آن را با قرارداد این دوستان مقایسه کنید تا متوجه تفاوت شوید. بهرحال ما سه بازیکن قدیمی تیم هستیم و باید قرارداد ما بالاتر باشد اما ما مشکلی نداریم و بیایند مبلغ قرارداد ما را با دیگر تیم‌ها مقایسه کنند. شاید این حرکت حرفه‌ای نباشد اما ما واقعا هیچ مشکلی نداریم. ببینند که چقدر بسته‌ایم و چقدر دریافتی داشته ایم. ما تا به اینجا نزدیک به 60 درصد گرفته‌ایم. نه پاداش آسیایی داشتیم. 3 میلیون و خرده ای دلار باید به این باشگاه داده شود اما هنوز دریافت نشده است. سازمان بازرسی هم همواره روی باشگاه ما زوم است و گفته‌اند نباید پاداش بدهید و واقعا این شرایط عجیب است.

 

با توجه به اینکه تا پایان فصل هم مبلغ کارگزار و دیگر منابع دریافت شده‌، فکر می‌کنید باقی مطالبات چه شود؟
آقایان صدری و سمیعی به شدت در حال تلاش هستند تا مشکلات تیم حل شود و مسلما تیمی که در مسیر قهرمانی قرار دارد نیازمند حمایت بیشتری است. امیدوارم در مسیری که پیش رو داریم بار دیگر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و به موفقیت برسیم. همه ما مشکل مالی داریم و تمرکزمان روی درآمد است اما باید این مساله را در نظر بگیرید که بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر چیزی با حرفه‌ای‌گری و تمرینات خود به دنبال این هستند تا موفقیت باشگاه و خوشحالی هواداران را رقم بزنند. ما وظیفه داریم تمرین کنیم و به بهترین شکل نتیجه بگیریم و باقی موضوع مربوط به باشگاه است و خوشبختانه در باشگاه هم مدیران در حال پیگیری و حل مشکلات هستند. انشاالله همه چیز درست خواهد شد. اینکه تمرکزمان را روی مشکلات بگذاریم باعث می‌شود از نتیجه گیری هم دور شویم و این مساله در شان هواداران تیم ما نیست. ببینید الان مثلا بوژیدار رادوشوویچ از تیم ما رفته است. مساله مشکل مالی بوده اما ما قبل از بازی چیزی درباره آن گفتیم؟ بشار رسن از تیم رفت و خیلی‌های دیگر. هر تیمی مسلما مشکلاتی دارد و این مساله در فوتبال ایران بیشتر است اما اینکه هر لحظه بخواهیم آن را جلو بکشیم و حرف بزنیم چه زمانی برای تمرین و تمرکز روی نتیجه خواهیم داشت. اصلا شما هر جایی بگویید که تیمی که 4 قهرمانی اخیر فوتبال ایران را به دست آورده و دو بار به فینال آسیا رفته دچار مشکل مالی است شاخ در می‌آورند اما باید چه کنیم؟ هر روز گلایه و اعتراض؟ نه این مسیر ما نیست و ترجیح می‌دهیم علیرغم تفاوت رقم قراردادی با تیم‌های دیگر به بهترین شکل نتیجه بگیریم و خوشحالی هواداران‌مان را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها