کد خبر : 1763218 | 01 تیر 1400 ساعت 18:56 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

پاتریک شیک:

برابر انگلیس فقط پیروزی می خواهیم

پاتریک شیک، ستاره گلزن جمهوری چک مدعی شد هدف این تیم برتری مقابل تیم ملی انگلیس است.

برابر انگلیس فقط پیروزی می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک شیک در دو بازی اول جمهوری چک در رقابت های یورو 2020 سه بار موفق به گلزنی شده و عملکرد درخشانی در این تورنمنت از خود به نمایش گذاشته است. در آستانه دیدار حساس برابر تیم ملی انگلیس، پاتریک شیک در مورد گل فوق العاده خود از وسط زمین به اسکاتلند و البته رویارویی با سه شیرها صحبت کرده است.

 

پاتریک شیک گفت: "گل زیبایی برابر تیم ملی اسکاتلند به ثمر رساندم. دیدم که دروازه بان حریف از دروازه اش خارج شده و خودم را برای نواختن این ضربه آماده کرده بودم. البته نکته مهم این است که جمهوری چک در آن مسابقه برنده شد.

 

1612124

 

بازی در برابر تیم ملی انگلیس همیشه دشوار است. البته آنها در این تورنمنت عملکرد خیلی خوبی نداشته اند و در حال حاضر هم سطح با ما هستند. ما در حال آماده سازی برای مصاف با انگلیس به بهترین شکل هستیم. تساوی کافی نیست و ما می خواهیم در این دیدار پیروز شویم.

 

انتقال نافرجام به رم؟ در آن مقطع من 100 درصد آماده نبوده و برای بازی های بزرگ سری آ کمی جوان بودم. من یک فصل عالی در سمپدوریا داشتم، اما وقتی راهی یک باشگاه بزرگ مثل رم می شوی، با مشکلات بیشتری روبرو خواهی شد و در آن لحظه من توانایی انجام این کار را نداشتم."

دیدگاه‌ها