کد خبر : 1763245 | 01 تیر 1400 ساعت 21:50 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن هم به جمع مشتریان ارلینگ هالند اضافه شد

مدیران بایرن مونیخ ارلینگ هالند را در درازمدت برای جانشینی رابرت لواندوفسکی در نظر گرفته اند.

بایرن هم به جمع مشتریان ارلینگ هالند اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ از همین حالا به فکر جانشین احتمالی برای رابرت لواندوفسکی هستند. اگر این ستاره لهستانی بخواهد سال آینده از این باشگاه جدا شود، بایرن مونیخ به جذب ارلینگ هالند چشم دوخته است. چندین باشگاه بزرگ از همین حالا به جذب لواندوفسکی علاقمند هستند و در صورت عدم موفقیت در جذب ارلینگ هالند، ستاره لهستانی تبدیل به هدف اصلی چلسی در تابستان امسال خواهد شد.

 

1597726

 

البته بعید است بایرن مونیخ در این تابستان تمایلی به فروش لواندوفسکی داشته باشد. اگرچه خود لواندوفسکی درخواست جدایی داده و به دنبال ادامه کار خود در اسپانیا یا انگلیس است، اما بایرن مونیخ تا سال 2022 قصد ندارد این ستاره 33 ساله را به فروش برساند. مدیران بایرن می دانند که در قرارداد هالند با دورتموند بند آزادسازی حدود 75 میلیون یورویی به علاوه پاداش گنجانده شده که سال آینده فعال می شود.

 

در صورت فروش لواندوفسکی، تامین هزینه خرید هالند راحت تر خواهد بود. جولیان ناگلزمان یکی از علاقمندان سبک بازی هالند بوده و قبل از انتقال این بازیکن به دورتموند، در لایپزیش به دنبال او بود. بایرن در حال حاضر مذاکره ای با لواندوفسکی درباره تمدید قرارداد انجام نداده و در مورد شایعات جذب ارلینگ هالند نیز سکوت می کند تا لواندوفسکی را ناراحت نکند. البته ممکن است تیم هایی چون چلسی و رئال مادرید در همین تابستان با ارلینگ هالند به توافق رسیده و فرصت جذب این ستاره آینده دار را از بایرن مونیخ برای تابستان سال بعد بگیرند.

دیدگاه‌ها