کد خبر : 1763273 | 02 تیر 1400 ساعت 01:33 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

کرواسی 3-1 اسکاتلند: صعود سخت نایب قهرمان جهان

کرواسی با پیروزی 3-1 مقابل اسکاتلند، صعودش به مرحله بعد رقابت های یورو 2020 را قطعی کرد.

کرواسی 3-1 اسکاتلند: صعود سخت نایب قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو دالیچ که از دو دیدار قبلی شان تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، امشب موفق شدند مقابل اسکاتلند به یک پیروزی پرگل برسند و بالاتر از جمهوری چک، به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله بعد بروند.

کرواسی بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب، در دقیقه 17 توسط ولاشیچ به گل رسید. روی ارسال بلند یورانوویچ به محوطه جریمه اسکاتلند، این پریشیچ بود که با ضربه سر توپ را برای ولاشیچ آماده کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه اسکاتلند فرستاد.

 

1615225

 

کروات‌ها یکی دو موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی در نیمه اول داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند؛ در مقابل این اسکاتلند بود که در دقیقه 42 به گل تساوی رسید. روی دفع ناقص مدافعان اسکاتلند، توپ پشت محوطه جریمه به مک‌گرگور رسید و او هم با یک شوت دقیق، کار را به تساوی کشید تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را کرواسی هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت بسیار خوب داشت که هیچ یک از آنها به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقیقه 62، لوکا مودریچ این تیم را پیش انداخت. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که مودریچ با پاس متئو کوواچیچ پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بیرون پای تماشایی کار را تمام کرد.

 

 

1615228

 

اسکاتلندی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و این فرصت را داشتند که بار دیگر به گل تساوی برسند اما در مقابل این کروات ها بودند که در دقیقه 78 توانستند اختلاف را به دو گل افزایش بدهند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه اسکاتلند بود که ارسال مودریچ را پریشیچ روی تیر اول قطع و با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی شاگردان استیو کلارک تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما تلاش انها ثمری نداشت و بازی با برتری 3-1 کرواسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها