کد خبر : 1763307 | 02 تیر 1400 ساعت 10:03 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر اسکاتلند؛

مودریچ: ما برای همه حریفان خطرناک هستیم

کرواسی با درخشش لوکا مودریچ موفق شد اسکاتلند را شکست داده و به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کند.

مودریچ: ما برای همه حریفان خطرناک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی موفق شد در آخرین بازی خود از مرحله گروهی 3-1 اسکاتلند را شکست داده و به عنوان تیم دوم گروه D راهی دور حذفی رقابت های یورو 2020 شود. نقش لوکا مودریچ در صعود کروات ها انکارناپذیر است؛ کاپیتان گل دوم را به شکلی خیره کننده درون دروازه اسکاتلند جا داد و پاس گل سوم را نیز در اختیار پریشیچ قرار داد.

 

1615277

 

مودریچ پس از بازی گفت: "اول از همه ممنون به خاطر تبریک ها. ما خوشخالیم که بازی فوق العاده ای داشتیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. از عملکرد خود در دو مسابقه قبلی راضی نبودیم و می دانستیم که می توانیم بهتر باشیم. وقتی اینگونه بازی کنیم برای همه خطرناک هستیم.

حالا باید خوب استراحت کنیم و آماده بازی شویم که پیش رو داریم."

 

1615274

 

نیکولا ولاشیچ، زننده گل اول کرواسی، نیز پس از پایان بازی گفت: "این یک بازی عالی بود. ما می دانستیم که می توانیم اینطور بازی کنیم. بعد از گل تساوی آنها ما خونسردی خود را حفظ کردیم و می دانستیم که تیم بهتری هستیم و می توانیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. در پایان ما به شکلی راضی‌کننده پیروز شدیم. من فکر می کنم این همان تیم کرواسی است که همه ما می خواهیم ببینیم."

 

1615272

 

با گلزنی در بازی برابر اسکاتلند، لوکا مودریچ اکنون هم جوان‌ترین گلزن کرواسی در یورو است و هم مسن ترین گلزن!

مودریچ پیش از این و در یورو 2008، زمانی که 22 سال و 273 روز سن داشت، مقابل اتریش گلزنی کرده و تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش در یورو شد. گل مودریچ در بازی برابر اسکاتلند نیز کاپیتان کرواسی را با 35 سال و 286 روز تبدیل به مسن ترین گلزن تاریخ کرواسی در رقابت های یورو کرد.

دیدگاه‌ها