کد خبر : 1763313 | 02 تیر 1400 ساعت 10:21 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی-اسماعیلی؛ این رفاقت ادامه دارد (عکس)

سنگربان سابق آبی‌پوشان پایتخت برخورد گرمی با هافبک استقلال داشت و نشان داد همچنان رابطه و رفاقت میان آن‌ها در اوج صمیمیت برقرار است.

به گزارش "ورزش سه" یکی از غایبان سرشناس استقلال در مقابل پدیده در میان لشکر بازیکنانی که فرهاد مجیدی برای این مسابقه در اختیار نداشت، فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و بازیساز این تیم بود که هم به دلیل مشکلات مالی و هم به دلیل مشکل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نبود و در کنار فرزاد مجیدی مدیر اجرایی استقلال و هم‌چنین بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌ها که یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، از روی سکوهای آزادی تماشاگر مصاف استقلال-پدیده بود.

 

البته او در حاشیه برگزاری مسابقه، به سرعت به سوی نیمکت استقلالی پدیده رفت و با اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش گرمی داشت و در این میان، صحبت‌های فرشید اسماعیلی با مهدی رحمتی همبازی سابق خود بیشتر به طول انجامید.

 

1615289

 

رحمتی و اسماعیلی که همواره رفاقت خوبی با یکدیگر داشته‌اند، با هم احوال‌پرسی ویژه‌ای داشتند و رحمتی به سبک همیشه، شوخی‌هایی را با اسماعیلی انجام داد؛ البته که همان‌طور که گفته شد، به دلیل مصدومیت و البته مشکلات مالی، اسماعیلی فرصت بازی مقابل تیم مهدی رحمتی را پیدا نکرد و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره‌گر کار همبازیان خود در مقابل شاگردان مهدی رحمتی در تیم فوتبال پدیده بود.

 

1615288

دیدگاه‌ها