کد خبر : 1763343 | 02 تیر 1400 ساعت 12:22 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

"این ساکا عجب پسری است!"

واکنش‌ها به درخشش ستاره جوان انگلیس در یورو

بوکایو ساکا، ستاره جوان انگلیس، در پیروزی 1-0 تیمش برابر چک و صعود به دور بعد بسیار درخشان ظاهر شد.

واکنش‌ها به درخشش ستاره جوان انگلیس در یورو

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا پس از درخشش در آخرین بازی انگلیس در دور گروهی که منجر به پیروزی 1-0 سه شیرها و صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 شد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و در مصاحبه پس از بازی خود نیز بسیار فراتر از سنش ظاهر شد.

گرت ساوت گیت در این بازی به ستاره 19 ساله تیم خود اعتماد کرده بود و برای اولین بار در یورو از ابتدا ساکا را به زمین فرستاد و او نیز توانست جواب اعتماد سرمربی خود را به خوبی بدهد.

 

1615284

 

آماری که بوکایو ساکا در 84 دقیقه حضور رقم زد به شرح زیر است:
54 لمس توپ
8 دوئل موفق
5 توپ گیری موفق
3 سانتر
2 مورد گرفتن خطا از حریف

 

او نه تنها آماری خیره کننده از خود در این بازی بر جا گذاشت و بیشترین توپگیری موفق را داشت، بلکه نقشی حیاتی نیز در گل سرنوشت ساز و پیروزی بخش رحیم استرلینگ نیز بازی کرد و توانست با دادن سرعت مورد نیاز به بازی و حرکت در عمق به باز کردن فضا برای استرلینگ کمک کند.

ساکا همچنان با سرعت بالا، توانایی دریبل زدن و تطبیق پذیری کلی خود باعث ایجاد مشکلات زیادی برای جمهوری چک شد و اکنون بسیاری خواستار فیکس شدن او در بازی بعدی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی خود در 29 ژوئن در ومبلی هستند.

 

1615341

 

نمایش این وینگر متولد لندن در زمین بازی مطمئناً بسیاری را تحت تأثیر قرار داد و لحظاتی پس از سوت پایان مسابقه، با یک مصاحبه عالی بعد از بازی در مقابل میلیون ها تماشاگر در خانه، حتی بیش از پیش مورد مدح و ستایش هواداران در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

ساکا گفت: "مربی به من گفت به زمین بروم و بازی خودم را بکنم و خودم را همان طور نشان دهم که در تمام طول فصل در باشگاهم نشان داده بودم.

گاهی این به معنای زدن به دل بازی و حمله به حریف است و من هم همین کار را کردم. این کمک کرد که ما در زمین پیش برویم.

ارسال خیلی خوبی از  جک گریلیش بود و رحیم استرلینگ هم دوباره در زمان مناسب در جای مناسب قرار داشت تا باز هم برای ما گلزنی کند. من هم درست همانجا بودم اما هنوز به اندازه کافی قد نکشیده ام!

حضور در ومبلی برای ما مهم است، ما  از بازی کردن در اینجا اعتماد به نفس زیادی می گیریم و هواداران برای ما مانند یک یار اضافی هستند. این واقعا برای ما انرژی مضاعفی است."

 

 

نمایش ساکا در زمین و صحبت های او پس از بازی در فضای مجازی بسیار مورد استقبال قرار گرفت؛

 

1615332

 

"پنج توپ‌گیری بوکایو ساکا به صورت مشترک بیشترین تعداد توپ‌گیری یک نوجوان انگلیسی در تورنمنت های بزرگ از زمان یورو 1980 که این اطلاعات ضبط شده، بود. او با رحیم استرلینگ در بازی برابر اروگوئه در جام جهانی 2014 و مایکل اوون در بازی برابر آرژانتین در جام جهانی 1998 برابر شد."

 

1615334

 

"ساکا به عنوان یک استعداد جوان به بازی آمد و میخ خود را خیلی محکم در زمین کوبید. مصاحبه اش را دوست داشتم. بعد از این نمایش دیگر سخت است به او بازی ندهند."

 

1615333

 

"آن مصاحبه ساکا، که امشب خیلی واضح بهترین بازیکن زمین بود، خیلی خوب بود؛ خوش بیان، خوش برخورد و با اطمینان به نفس،- او یک جوان فوق العاده به نظر می رسد!"

 

1615339

 

"عجب مصاحبه خوبی از ساکای ما. به عنوان یک جوان بالغ و بسیار عاقل و باهوش ظاهر شد."

 

1615335

 

"باید بگویم که یوکایو ساکا خیلی خوب در آن مصاحبه ظاهر شد. من د رآن سن فقط تنبیه می شدم."

 

1615337

 

"این ساکا عجب پسری است، بهترین بازیکن آرسنال شده و در مصاحبه هم چقدر خوب حرف یم زند."

 

1615338

 

"ساکا خیلی بچه دوست داشتنی است. این مصاحبه بیش از همیشه این را نشان داد. می شد گفت که او چقدر خوشحال است که رویای همه هوادران فوتبال را زندگی می کند."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها