کد خبر : 1763464 | 02 تیر 1400 ساعت 22:24 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

سوئد 3 - 2 لهستان؛ صدرنشینی در حضور لاروخا

سوئد در دیداری تماشایی موفق شد با نتیجه 2-3 لهستان را مغلوب کرد.

سوئد 3 - 2 لهستان؛ صدرنشینی در حضور لاروخا

به گزارش "ورزش سه"، سوئد در شبی که فاصله ای تا از دست دادن صدر جدول نداشت، در اوقات اضافی به گل برتری دست یافت و با کسب رتبه اول راهی دور حذفی شد. لهستان نیز در رتبه آخر گروه خود قرار گرفت.

 

سوئد بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه دوم به گل اول هم دست یافت. روی پاس ایساک، امیل فورسبرگ درون محوطه جریمه لهستان صاحب فرصت گلزنی شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق شد دروازه ووچیک شزنی را باز کند.

 

1615495

 

1615501

 

لهستان در صدد جبران برآمده و در دقیقه 17 فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربات سر رابرت لواندوفسکی در دو صجنه متوالی و به شکلی عجیب در دهانه دروازه به دیرک برخورد و این فرصت فوق العاده تبدیل به گل نشد.

 

در ادامه جریان بازی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواخر نیمه اول زیلنسکی بعد از یک و دو با رابرت لواندوفسکی در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه سوئد را باز کند، اما ضربه زمینی او با مهار اولسن همراه شد و در نهایت سوئد با پیروزی 0-1 به رختکن رفت.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم زیلنسکی با ضربه ای زیبا از راه دور می توانست دروازه لهستان را باز کند، اما باز هم اولسن واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 50 ابتدا کوایسن و بعد فورسبرگ فرصت داشتند گل دوم سوئد را به ثمر برسانند، اما ابتدا شزنی و بعد برزینسکی دروازه لهستان را نجات دادند.

 

در دقیقه 54 کریچوویاک در گوشه محوطه بخت خود را برای باز کردن دروازه سوئد امتحان کرد، اما ضربه زمینی را باز هم اولسن دور کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

 

1615497

 

1615499

 

اما در دقیقه 59 سوئد به گل دوم رسید. دژان کولوسفسکی از سمت راست حرکت کرده و با پاس عرضی خود فورسبرگ را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

 

لهستان خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. رابرت لواندوفسکی در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و با تغییر جهت و ضربه ای مهار نشدنی به گوشه دروازه موفق شد گل اول تیم لهستان را به ثمر برساند.

 

1615500

 

حملات لهستان ادامه یافت و این تیم در دقیقه 84 به گل دوم هم رسید. روی پاس فرانکوفسکی، لواندوفسکی در مرکز محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای زمینی دروازه سوئد را برای دومین بار باز کرد.  در دقیقه 90 حرکت به داخل لواندوفسکی و ضربه او با مهار اولسن همراه شد.

 

اما در اوقات اضافی بود که کلاسن روی پاس عمقی کولوسفسکی و در موقعیتی تک به تک دروازه لهستان را باز کرد و سوئد با برتری 2-3 صدرنشینی را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها