کد خبر : 1763465 | 02 تیر 1400 ساعت 22:27 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

اسلواکی0-5 اسپانیا؛ خط‌ و نشان برای رقبا و منتقدان

اسپانیا موفق شد با اقتدار کامل و با نتیجه 5-0 اسلواکی را شکست دهد و راهی مرحله بعدی یورو شود.

اسلواکی0-5 اسپانیا؛ خط‌ و نشان برای رقبا و منتقدان

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در آخرین بازی مرحله گروهی خود و در مسابقه‌ای حیاتی به مصاف اسلواکی رفت که نهایتاً این بازی با نتیجه 5-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

تیم ملی اسپانیا شروع خوبی داشت و همین موضوع باعث شد که در دقیقه 11 و بعد از خطای مدافع اسلواکی روی کوکه یک پنالتی برای آنها اعلام شود. آلوارو موراتا پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط دروازه بان اسلواکی مهار شد تا یک موقعیت فوق‌العاده برای لاروخا از دست رفته باشد.

 

در دقیقه 30 بالاخره حملات اسپانیا نتیجه داد و این تیم توانست به گل برتری دست پیدا کند. ابتدا ضربه پابلو سارابیا به تیر دروازه برخورد کرد اما دروازه‌بان اسلواکی به شکلی بسیار عجیب با یک اسپک توپ را وارد دروازه خودی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1615514

 

 

در دقیقه 45 کوکه شوت محکمی را روانه دروازه اسلواکی کرد اما ضربه او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد اسپانیا توانست گل دوم را هم به ثمر برساند تا با خیال راحت راهی رختکن شود. بعد از تعلل مدافعان اسلواکی توپ به جرارد مورنو رسید. این بازیکن یک سانتر دقیق را به روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر آیمریک لاپورت همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1615521

 

 

در دقیقه 56 اسپانیا موفق شد گل سوم را هم وارد دروازه اسلواکی کند. ارسال جوردی آلبا به روی دروازه با ضربه تمام کننده پابلو سارابیا همراه شد تا نتیجه 3-0 شود.

 

تعویض طلایی لوئیس انریکه موفق شد در دقیقه 67 گل چهارم اسپانیا را به ثمر برساند. ارسال پابلو سارابیا به دهانه دروازه با ضربه زیبا و رباح ماجری فران تورس همراه شد تا نتیجه 4-0 شود.

 

در دقیقه 71 حملات ادامه دار اسپانیا به گل پنجم این تیم ختم شد. بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه اسلواکی ضربه سر پائو تورس در دهانه دروازه توسط مدافع حریف به یک گل به خودی تبدیل شد تا نتیجه 5-0 شود.

 

 

1615518

 

 

در ادامه بازی اسپانیا توپ و میدان را در اختیار داشت اما هیچ گل دیگری در این مسابقه رد و بدل نشد تا تیم لوئیس انریکه با اقتدار کامل پیروز شود و با توجه به تساوی لهستان و سوئد به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

دیدگاه‌ها