کد خبر : 1763471 | 02 تیر 1400 ساعت 23:05 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره های اسپانیا به برد پرگل برابر اسلواکی

آیمریک لاپورت، اریک گارسیا و پابلو سارابیا از پیروزی تیم ملی اسپانیا مقابل اسلواکی ابراز خوشحالی کردند.

واکنش ستاره های اسپانیا به برد پرگل برابر اسلواکی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص اسلواکی را با پنج گل در هم بکوبد اما با توجه به پیروزی مقابل لهستان، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد تا به کرواسی برخورد کرده باشد.

 

آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا، در پایان بازی گفت: " من از همان لحظه اول که به تیم ملی اسپانیا آمدم گفتم که این رویایی است که آن را زندگی می کنم. هواداران خیلی خوب از من استقبال کرده اند و من می خواهم عشق و تعهد آنها را برگردانم. اکنون موقع فکر کردن به بازی بعدی است. با توجه به کیفیتی که داریم مطمئنم می‌توانیم تا مراحل بالاتر پیش برویم."

 

 

1615530

 

 

اریک گارسیا، دیگر مدافع تیم ملی اسپانیا، نیز گفت: " ما بسیار خوشحال هستیم اما هنوز کاری انجام نداده ایم. یک مسابقه فوق العاده برابر کرواسی خواهیم داشت. ما بازیکنان آنها را به خوبی می شناسیم و آنها نیز شناخت خوبی نسبت به ما دارند."

 

 

1615533

 

 

همچنین پابلو سارابیا، ستاره تیم ملی اسپانیا در بازی امروز برابر اسلواکی، نیز گفت: "ما برای بازگشت اعتماد نفس و اعتماد هواداران به این پیروزی احتیاج داشتیم. بازی سختی بود اما در 20 دقیقه ابتدایی بسیار هجومی عمل کردیم. ما یک پنالتی داشتیم و موقعیت‌های ایجاد کردیم."

 

 

1615531

دیدگاه‌ها