کد خبر : 1763480 | 02 تیر 1400 ساعت 23:30 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

انریکه: هیچ تیمی از تقابل با ما خوشحال نخواهد شد

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صعود این تیم به مرحله بعدی یورو بسیار خوشحال است.

انریکه: هیچ تیمی از تقابل با ما خوشحال نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به توقف اسپانیا در دو مسابقه ابتدایی خود مقابل سوئد و لهستان، انتقادات زیادی نسبت به عملکرد تیم لوئیس انریکه مطرح شده بود اما آنها امشب به مقتدرانه ترین شکل ممکن از سد اسلواکی عبور کردند تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های یورو شده باشد.

 

 

1615538

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، بعد از برد پرگل تیمش گفت: "چگونه نمی توانم خوشحال باشم. بازیکنان و خانواده های آنها بسیار خوشحال هستند؛ همچنین ما که کادر فنی و فدراسیون را تشکیل می‌دهیم. خانواده من نیز اینجا بودند و به اشتراک گذاشتن این موفقیت با آنها زیباترین چیز است. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و جوی عالی در تیم حاکم است. حالا منتظر بازی بعدی هستیم. مطمئناً هیچ تیمی از تقابل با اسپانیا هیجان‌زده نخواهد شد.

 

فکر نمی‌کنم هیچ چیزی وجود داشته باشد که ما بخواهیم در مورد آن شکایت کنیم. این گروه برای غلبه بر مشکلات کاملا آماده هستند. ما به انتقادات توجهی نکردیم و تا پایان آن تسلیم نشدیم."

 

 

1615540

 

 

تمدید قرارداد احتمالی با تیم ملی اسپانیا: "من از فدراسیون فوتبال اسپانیا کاملاً راضی هستم و احساس می کنم که در خانه ام حضور دارم. اما ماندن یک مربی به نتایج بستگی دارد. البته فعلاً بحثی در مورد تمدید وجود ندارد چرا که من تا پایان جام جهانی قرارداد دارم."

دیدگاه‌ها