کد خبر : 1763516 | 03 تیر 1400 ساعت 02:24 | 56K بازدید | 4 دیدگاه

شب پرالتهاب مونیخ برنده نداشت

خشم شدید یوآخیم لوو از سبک سری سانه (عکس)

امشب در شرایطی بازی های آخر گروه مرگ برگزار شد که در طول بازی‌ همزمان پرتغال-فرانسه و آلمان-مجارستان بارها جایگاه چهار تیم عوض می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات یورو در گروه F به اوج هیجان و حساسیت رسید.‌از یک سو دو تیم پرتغال و فرانسه رو در روی هم قرار گرفتند و در شب دبل هم‌تیمی های سابق برای تیم‌های ملی‌شان، این فرانسه بود که در نهایت با یک تساوی صدر نشین گروه شد. کریم بنزما و رونالدو هر کدام دو بار گلزنی کردند. در این بازی رونالدو نیز به رکورد علی دایی رسید و صد و نهمین گل خود را به تور دروازه خروس ها چسباند.

در بازی دیگر و در مونیخ آلمانی‌ها شب پر التهابی را داشتند و دو بار از مجارستان عقب افتادند و حتی تا ده دقیقه پایانی بازی ممکن بود ببازند و حذف شوند. اما آلمان‌ها کار را به تساوی کشاندند. در دقیقه ۹۳ بازی آلمان به طرز عجیبی شروع به وقت کشی کرده بود، لروی سانه وینگر راست آلمان صاحب موقعیتی فوق العاده برای زدن گل سوم شد اما در شرایطی که می‌توانست با یک پاس بازیکنان آلمان را در شرایط گلزنی قرار دهد توپ را به اوت فرستاد تا این فرصت عالی که می‌توانست سرنوشت این گروه را به طور کامل تغییر بدهد از دست برود.

سانه که در طول مسابقه تلاش زیادی کرد اما نمایش قابل توجهی نداشت در این صحنه با بی دقتی کامل فرصتی را هدر داد که می‌توانست مانشافت را صدر نشین گروه مرگ کند. یوآخیم لوو که با آرامش بازی را دنبال می‌کرد در واکنش به این موقعیت به شدت از سانه عصبی شد و در کنار زمین واکنش های جالبی نشان داد. تیم آلمان در صورت زدن این گل در دقایق پایانی می‌توانست به عنوان صدرنشین در مرحله بعد با تیم سوئیس بازی کند اما حالا باید برای مصاف به انگلیس به ومبلی برود.

 

1615609

 

1615611

 

1615610

دیدگاه‌ها