کد خبر : 1763522 | 03 تیر 1400 ساعت 02:57 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

یوواخیم لوو: قول می دهم برابر انگلیس متفاوت باشیم

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد مهم ترین هدف صعود به دور بعدی یورو بوده است.

یوواخیم لوو: قول می دهم برابر انگلیس متفاوت باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که تورنمنت را با شکست آغاز کرده بود، امشب در نهایت با تساوی 2-2 برابر مجارستان جواز صعود به دور بعدی را به دست آورده و حریف تیم ملی انگلیس در استادیوم ومبلی شد. یوواخیم لوو در پایان این دیدار قول داد تیمش مقابل سه شیرها نمایش متفاوتی از خود ارائه خواهد داد.

 

یوواخیم لوو گفت: بازی با تیم ملی انگلیس آنهم در استادیوم ومبلی یک اتفاق مهم و برجسته است. ما برای این دیدار آمادگی خوبی خواهیم داشت و البته عملکرد متفاوتی نسبت به امروز نشان می دهیم. من می توانم در مورد این صحبتم قول بدهم. مهم این بود که موفق به صعود به دور بعد باشیم. حالا باید با انگلیس بازی کنیم و می توانیم منتظر آن مسابقه باشیم.

 

1584897

 

معمولا تیم های کوچک تر در جریان مسابقه تلاش زیادی داشته و به خوبی نیز برای حملات حریف دفاع می کنند. مجارستان امشب با 10 نفر در زمین خودش بازی می کرد و آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند، اما در نهایت موضوع خوشحال کننده صعود از این گروه دشوار است.

 

ما در مسابقه امشب مقابل مجارستان اشتباهاتی هم مرتکب شدیم، اما تا پایان مبارزه کرده و شخصیت تیمی خود نشان دادیم. تماشای این دیدار برای افرادی با قلب ضعیف مناسب نبود. در نهایت در گروه خوبی قرار داشتیم و صعود به دور بعدی هدف ما بود.

 

جمال موسیالا از زمان ورود به زمین بسیار خوب عمل کرد و چنین نمایشی برای یک بازیکن در سن 18 شالگی بسیار خوب و قابل توجه است. نقطه قوت سبک بازی موسیالا حرکت در شرایطی است که فضای کمی وجود دارد و امروز ورود او به زمین به ما بسیار کمک کرد."

دیدگاه‌ها