کد خبر : 1763532 | 03 تیر 1400 ساعت 09:40 | 94.7K بازدید | 9 دیدگاه

پیراهن رونالدو هم به بنزما رسید هم به امباپه(عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، در دیدار دیشب مقابل فرانسه یک مرتبه پیراهن خود را با کریم بنزما و یک بار دیگر آن را با کیلیان امباپه عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم پرتغال و آلمان در یکی از هیجان انگیزترین مسابقات یورو تا به اینجا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 2-2 خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

اما یکی از اتفاقات جذاب بازی شب گذشته تقابل کریستیانو رونالدو با هم تیمی سابق خود در رئال مادرید یعنی کریم بنزما بود. این دو که در رئال از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار بودند، در بازی شب گذشته نیز چند مرتبه خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند. این پایان کار نبود و در بین دو نیمه رونالدو و بنزما پیراهن‌های خود را با یکدیگر  عوض کردند.

 

 

1615637

 

1615640

 

 

این اتفاق جذاب در مورد کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه نیز رخ داد. حالا همه می دانند که فوق ستاره پرتغالی در کودکی الگوی کیلیان امباپه بوده و ستاره فرانسوی شب گذشته یک بار دیگر در برابر ستاره مورد علاقه خود به میدان رفت. همچنین در پایان مسابقه رونالدو و امباپه خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و پیراهن هایشان را با هم عوض کردند؛ موضوعی که باعث شد لباس کریستیانو رونالدو در یک بازی همزمان به دو نفر برسد.

 

 

1615639

 

1615638

دیدگاه‌ها