کد خبر : 1763536 | 03 تیر 1400 ساعت 10:24 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو روسی:

باورکردنی نیست که آلمان بعد از تساوی جشن می‌گیرد

مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان، از عملکرد شاگردانش مقابل آلمان تمجید ویژه ای انجام داد.

باورکردنی نیست که آلمان بعد از تساوی جشن می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، شاید پیش از آغاز رقابت‌های یورو نیز قابل پیش بینی بود که مجارستان نتواند در حضور تیم‌های بزرگی مثل فرانسه، آلمان و پرتغال شانسی برای صعود داشته باشد. همین اتفاق نیز رخ داد و آنها در پایان دور گروهی با قرار گرفتن در رتبه چهارم به کار خود در یورو پایان دادند.

 

با این حال می توان گفت که مجارستان با سربلندی کامل از رقابت‌های یورو خداحافظی کرد. آنها در مسابقه اول خود تا دقایق پایانی مقابل پرتغال مقاومت کردند اما نهایتاً شکست را پذیرا شدند. اوج کار مجارها به تقابل با قهرمان های جام جهانی دو دوره گذشته باز می گشت؛ جایی که آنها موفق شدند آلمان و فرانسه را متوقف کنند.

 

 

1615553

 

 

مجارستان حتی در بازی شب گذشته برابر آلمان تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود و می توانست با پیروزی راهی مرحله بعد شود اما گل دقیقه 84 لئون گورتزکا مانع از رقم خوردن یک شگفتی شد. مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان، در این باره گفت: "باور کردنی نیست که ما بعد از تساوی 2-2 در مونیخ ناامید شویم و آلمان ها جشن بگیرند.  این خودش گویای همه چیز است. ما ناامید شده ایم زیرا بسیار نزدیک بود که به مرحله بعد صعود کنیم. بچه ها شایسته آن بودند..

آنها در هر سه مسابقه خود مانند شیر جنگیدند و باعث افتخار کشور شدند. ما هرگز از نام های بزرگی که مقابل آنها قرار گرفتیم، نترسیدیم. هیچ کس نمی‌تواند از عملکرد و نگرش ما ناراضی باشد."

دیدگاه‌ها