کد خبر : 1763542 | 03 تیر 1400 ساعت 10:53 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

آیا رای کمیته ی انضباطی در مورد تماشاگران عادلانه بود؟

کمیته انضباطی در خصوص حادثه ای که در اصفهان برای اتوبوس تیم پرسپولیس به وجود آمده رای صادر کرده و بر این اساس دو تماشاگری که مسبب حادثه بودند از حضور در استادیوم محروم شده اند.

آیا رای کمیته ی انضباطی در مورد تماشاگران عادلانه بود؟

به گزارش"ورزش سه"، این رای در حالی صادر شده که در حال حاضر حضور تماشاگر در استادیوم به خاطر کووید 19 ممنوع است و این ممنوعیت تا زمان پایان واکسیناسیون عمومی ادامه خواهد داشت. نکته ی جالب توجه در ماده ی 86 آیین نامه انضباطی به این نکته اشاره شده که تیم میزبان مسئول ایجاد امنیت در قبل از مسابقه، جریان بازی و بعد از مسابقه است و حتی اگر در حادثه ای عدم تقصیر باشگاه اثبات شود باز هم باشگاه میزبان مقصر است. با این حال در حادثه ای که در اصفهان رخ داد کمیته ی انضباطی باشگاهی را مقصر ندانست و رایی پیرامون این موضوع صادر نکرد و به نظر می رسد می خواهد به رایی که از سوی دادگاه عمومی علیه دو نوجوان مسبب حادثه صادر می کند، بسنده نماید.

 

1615661

 

1615663

 

1615662

 

پرتاب نارنجک دست ساز به سوی اتوبوس تیم پرسپولیس در حالی که آنها برای بازی با ذوب آهن به سمت استادیوم فولاد شهر در حال حرکت بودند موجب ایجاد خسارت به اتوبوس و ایجاد رعب و وحشت نزد بازیکنان و کادر فنی شد و باشگاه پرسپولیس از زمان ایجاد حادثه خواستار برخورد جدی با مسببین حادثه و باشگاه میزبان و سپاهان شد  ودر نهایت رای صادره از سوی کمیته انضباطی موجب اقناع باشگاه پرسپولیس نشده است. آیا رای کمیته ی انضباطی در مورد تماشاگران عادلانه بود؟ در این باره بهتر است به مواد آیین نامه کمیته ی انضباطی رجوع کنیم.

دیدگاه‌ها