کد خبر : 1763634 | 03 تیر 1400 ساعت 19:05 | 24.3K بازدید | 7 دیدگاه

باورنکردنی و حیرت‌انگیز؛

دو گل کریم بنزما در یک لحظه به ثمر رسید!

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در شرایطی توانست بهترین بازیکن دوئل تیمش مقابل پرتغال باشد، که یک آمار جالب را هم از خود به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه" پس از ناکامی در مقابل آلمان و مجارستان، کریم بنزما که با گذراندن دوری پنج ساله بار دیگر به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده، بی‌تاب درخشیدن در پیراهن تیم ملی بود و می‌خواست مقابل پرتغال ارزش‌های خود را بار دیگر به دیدیه دشان اثبات کند؛ او البته در دو بازی گذشته هم تلاش فوق‌العاده‌ای داشت اما در شکستن طلسم گلزنی ناکام مانده بود.

 

اما شب گذشته و مصاف با پرتغال، شب کریم بنزما بود؛ چرا که او در نیمه اول و در لحظات پایانی مسابقه، پنالتی پرماجرای اعلام شده از سوی داور ویدئویی به سود فرانسه را توانست برخلاف جهت حرکت پاتریسیو به گل تبدیل کند و در دقیقه 45+1 بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن بروند.

 

 

1615810

 

 

با شروع نیمه دوم و در حالی‌که هنوز 2 دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود، روی یک فرار هوشمندانه و ضربه‌ای دقیق، بنزما درخشش خود در ترکیب فرانسه را تکمیل و کامبک تیمش مقابل پرتغال را رقم زند و توانست در شب طلسم‌شکنی خود برای گلزنی با پیراهن فرانسه، دبل کند و این‌چنین مقابل یاران همبازی سابق خود کریستیانو رونالدو بدرخشد.

 

بررسی دقیق‌تر گل‌های کریم بنزما نشان می‌دهد که او توانسته هر دو گل خود را در یک لحظه زمانی به ثمر برساند! در شرایطی که 1 دقیقه و 44 ثانیه از وقت‌های تلف شده نیمه اول گذشته بود کریم بنزما گل تساوی را وارد دروازه پرتغال کرد و در نیمه دوم نیز با گذشت 1 دقیقه و 44 ثانیه بنزما گل دوم را به ثمر رساند تا هر دو گل او مقابل تیم ملی پرتغال در دقیقه 46:44 به ثمر برسد و یک رکورد و اتفاق باورنکردنی به ثبت برسد.

 

1615812

دیدگاه‌ها