کد خبر : 1763670 | 03 تیر 1400 ساعت 23:02 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنی وارد:

صعود ما از آنچه که مردم فکر می‌کنند مهمتر است

دنی وارد، دروازه بان تیم ملی ولز، پس از صعود این تیم به دور یک هشتم نهایی یورو 2020 درباره این موفقیت و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

صعود ما از آنچه که مردم فکر می‌کنند مهمتر است

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره صبوری دنی وارد نتیجه داد. دروازه بان ولز قرار است روز شنبه برابر تیم ملی دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به میدان برود. این چهارمین بازی پیاپی او در این تورنمنت خواهد بود؛ دستاوردی که این دروازه بان 28 ساله سال ها برای رسیدن به آن تلاش کرد.

 

چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی وارد بیشتر دوران بازی اش را به عنوان دروازه بان ذخیره سپری کرده است. او در طول شش سالی که از سال 2012 تا 2018 در لیورپول بازی می کرد تنها شش بار به میدان رفت؛ شش سالی که بخش هایی از آن به صورت قرضی در تیم های مورکمب، ابردین و هادرسفیلد تاون گذشت.

 

1615916

 

از زمانی که وارد در سال 2018 به لستر پیوست در تمام رقابت ها تنها 14 بار برای این تیم به میدان رفته و هنوز حتی در یک بازی در لیگ برتر درون دروازه لستر نایستاده است.

در سطح ملی نیز او برای تبدیل شدن به شماره یک ولز مجبور شد که سالها انتظار بکشد و ذخیره دروازه بان باتجربه ولز، وین هنسی، باشد. جایگاه هنسی در این سالها به زحمت مورد تهدید قرار گرفت تا اینکه در ماه نوامبر در یک دیدار دوستانه باربر آمریکا مصدوم شد و اینجا بود که وارد بالاخره فرصتی که لازم داشت را به دست آورد.

روز شنبه در آمستردام وارد برای هفدهمین بار برای تیم ملی ولز به میدان خواهد رفت.

 

1615917

 

وارد گفت: "این احساس خیلی خوبی است. من خیلی برای این فرصت انتظار کشیدم. اینکه بتوانی به زمین بروم و به مردم نشان دهم که قادر به چه کارهایی هستم خیلی خوب است. چطور ممکن است از این لذت نبرد؟ من همیشه می خواستم که شماره یک باشم. این چیزی است که من واقعا قدرش را می دانم و از آن لذت می برم.

وین و آدام، دیگر دروازه بان های ولز، با من فوق العاده رفتار کرده اند. حمایتی که آنها از من می کنند عالی است. هر چه درباره آنها بگویم کم است. رفاقتی که داریم کاملاً منحصر به فرد و خاص است."

برای رویارویی با کاسپر اشمایکل، دروازه بان دیگر لستر، بعد خاصی به دیدار مرحله یک هشتم نهایی ولز در روز شنبه برابر دانمارک داده است. دروزاه بان ولز رابطه مستحکمی با هم‌تیمی باشگاهی خود دارد اما در یوهان کرویف آره‌نا جایی برای احساسات وجود نخواهد داشت.

 

وارد در مورد نایب قهرمان گروه B که در سال 2018 ولز را هم در خانه و هم خارج از خانه در لیگ ملت های یوفا شکست داد، گفت: "کاسپر یک دروازه بان خوب است و دانمارک تیم خوبی است. بازی سختی خواهد بود. شما باید به مردم احترام بگذارید، اما ما باید به آنچه می خواهیم انجام دهیم ایمان داشته باشیم. "

 

1615918

 

وارد که یکی از بازیکنان تیم ولز بود که به مرحله نیمه نهایی یورو 2016 رسید، می گوید صعود این تیم در یورو 2020 آن هم از گروه A با حضور تیم چهار بار قهرمان جهان ایتالیا، سوئیسی که در رده سیزدهم رنکینگ فیفا قرار دارد و ترکیه که قبل از آغاز یورو به گربه سیاه این گروه معروف بود "عظیم تر از آن است که مردم بدانند"، اما تیم راب پیج تا کجا می تواند پیش برود؟

 

وارد گفت: "ما آماده رو به رویی با هر تیمی هستیم. قبل از تورنمنت کسی شانسی برای ما قائل نبود. ما در مقایسه با پنج سال پیش بازیکنان متفاوتی داریم اما چهره خوبی از خود ارائه داده ایم.

ما فقط از حضور در اینجا لذت می بریم. این همه کاری است که می توانیم انجام دهیم، لذت بردن از بازی خودمان و ادامه دادن به افتخارآفرینی برای مردم کشورمان. "

دیدگاه‌ها