کد خبر : 1763844 | 04 تیر 1400 ساعت 20:51 | 62.8K بازدید | 13 دیدگاه

مطهری نیمکت نشین شد

اعلام ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

ترکیب استقلال برای دیدار با گل گهر سیرجان مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در شرایطی مقابل گل گهر سیرجان قرار می گیرد که از نظر امکاناتی و مالی وضعیت چندان خوبی ندارد. با این حال فرهاد مجیدی تیمش را برای کسب چهارمین برد متوالی در حذفی و لیگ برتر روانه میدان خواهد کرد.


از این رو سرمربی جوان آبی پوشان که انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل تیم امیر قلعه نویی دارد، 11 مرد منتخب خود را برای مسابقه با گل گهر مشخص کرده است.


در ترکیب استقلال همچون دیدارهای گذشته سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود.


در خط دفاعی محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر توپ خواهند زد. جلوتر از آنها محمد نادری در سمت چپ و مهدی قایدی در سمت راست بازی خواهند کرد. همچنین مجیدی میانه زمین تیمش را به مسعود ریگی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور سپرده است.


در خط حمله اتفاق جالب ادامه حضور آرمان رمضانی در ترکیب اصلی است. رمضانی که دردو بازی گذشته استقلال برای تیمش گلزنی کرد و خوش درخشید همچنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی است. در این شرایط ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال از روی نیمکت ذخیره ها کار را شروع خواهد کرد تا در صورت نیاز در نیمه دوم وارد زمین شود.


ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح ذیل است:


سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی.

دیدگاه‌ها