کد خبر : 1763850 | 04 تیر 1400 ساعت 21:05 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه‌های سرمربی آینده آلمان؛

هانسی فلیک و انتخاب کادر فنی‌اش برای تیم ملی آلمان

در حالی که تیم ملی آلمان با هدایت یوآخیم لوو مشغول آماده شدن برای نبرد سرنوشت‌ساز برابر انگلیس هستند، سرمربی آینده مانشافت مشغول تشکیل تیم دستیاران خود است.

هانسی فلیک و انتخاب کادر فنی‌اش برای تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 روز سه شنبه باید در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی انگلیس، رقیب دیرینه خود برود. این ممکن است آخرین بازی مانشافت با هدایت یوآخیم لوو باشد که پیشتر اعلام کرده پس از یورو 2020 از سمت خود در تیم ملی آلمان کناره گیری خواهد کرد.

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، قرار است تا پس از یواخیم لوو سکان هدایت مانشافت را در دست بگیرد. این روزها در حالی که سر آلمانی ها به بازی های نه چندان امیدوارکننده شاگردان لوو در یورو گرم است، فلیک در پشت صحنه سخت مشغول کار است تا هر چه زودتر تیم دستیارانش را برای هدایت مانشافت شکل دهد.

 

1616203

 

دنی روهل که در بایرن مونیخ نیز دستیار فلیک بود، به زودی در تیم ملی آلمان نیز به او خواهد پیوست. مارکوس سورگ و اندی کوپکه، دستیاران فعلی لوو، نیز قرار است در سمت خود باقی بمانند.

همچنین هانسی فلیک ادین ترزیچ را نیز در نظر داشت اما توافقی بین دو طرف صورت نگرفت و ترزیچ به کار خود در بروسیا دورتموند ادامه خواهد داد.

 

1616204

 

میروسلاو کلوزه نیز پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان را به دلیل کسالت جسمی رد کرد. هرمان گرلند نیز یکی از مربیانی است که مشتاق است به تیم دستیاران فلیک بپیوندد.

به هولگر برویچ، یکی از دستیاران ناگلزمان، نیز سمتی مدیریتی در آکادمی تیم ملی فوتبال آلمان پیشنهاد شد اما بعید است ناگلزمان به او اجازه جدایی بدهد.

دیدگاه‌ها