کد خبر : 1763862 | 04 تیر 1400 ساعت 21:37 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

پیغام یحیی به نویدکیا؛ جنگ ادامه‌دارد (عکس)

سرمربی پرسپولیس چشم به دومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است و قصد ندارد این رقابت را به سپاهان و نویدکیا واگذار کند.

پیغام یحیی به نویدکیا؛ جنگ ادامه‌دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیداری سخت در نهایت مقابل مس رفسنجان به برتری دست یافت تا رقابت با سپاهان به اوج برسد و اکنون همه نگاه‌ها به دیدار شاگردان محرم نویدکیا مقابل فولاد دوخته شود.

 

محرم نویدکیا در اولین فصل سرمربیگری خود با توجه به پتانسیل فوق‌العاده تیمش و حمایت لازم از سوی هواداران و مدیریت باشگاه در کورس قهرمانی قرار دارد و رقابت سختی را با پرسپولیس دنبال می‌کند. طلایی‌پوشان در دیداری حساس مقابل فولاد خوزستان باید قرار گیرد تا امیدوار باشد با کسب نتیجه در این جدال رقابت با پرسپولیس را دنبال کند. 

 

یحیی گل‌محمدی و تیمش در دیداری سخت برابر مس رفسنجان توانستند با تفکرات تاکتیکی برتر مقابل حریف و در شرایطی که چند چهره شاخص خود را در اختیار نداشتند به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابند. سرمربی سرخ‌ها که فصل گذشته بعد از جانشینی روی نیمکت این تیم به جای گابریل کالدرون توانست در روندی فوق‌العاده به قهرمانی فصل نوزدهم دست یابد، در این فصل نیز رکوردی دیگر را دنبال می‌کند و نمی‌خواهد قافیه را به محرم نویدکیا و تیمش واگذار کند؛ خصوصا اینکه اتفاقات این فصل و ماجراهایی که بین دو تیم شکل گرفته، انگیزه سرخ‌ها را نیز برای دنبال کردن این هدف بالاتر برده است.

 

پرسپولیس همانند سپاهان در رفسنجان حریف خود را از پیش‌رو برداشت و سه امتیاز قابل اعتنایی را به اندوخته خود اضافه کرده و باید دید این رقابت هیجان‌انگیز تا کجا ادامه خواهد یافت.

 

 

 

دیدگاه‌ها