کد خبر : 1763874 | 04 تیر 1400 ساعت 22:10 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

همه پُسته نساجی بازهم مطمئن(عکس)

سرمربی نساجی در پست دفاع چپ بازهم از بازیکنی با پست غیرتخصصی مقابل ماشین‌سازی استفاده کرد که این بازیکن نمایشی کم‌اشتباه داشت.

همه پُسته نساجی بازهم مطمئن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در دیدار امروز مقابل ماشین‌سازی که موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر در تبریز شدند، باز هم از سعید بیگی در پست دفاع چپ استفاده کرد و این بازیکن جوان هم توانست جواب اعتماد سرمربی قائم‌شهری‌ها را در یک مسابقه ۶ امتیازی بدهد.

 

سعید بیگی که از سایپا به نساجی آمد، در این تیم به غیر از دروازه‌بان و مهاجم در تمام پُست‌ها به کار گرفته شد و با وجود اینکه در سایپا بیشتر به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد، در نساجی ابتدا در سمت راست خط دفاعی و حالا در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.

 

این بازیکن در دیدار امروز مقابل ماشین‌سازی حضور کامل در پست دفاع چپ داشت و اجازه نداد نفوذ خطرناک و موقعیت جدی توسط وینگر و مدافع راست تیم تبریزی شکل بگیرد و دروازه نساجی تهدید شود.

 

نساجی مازندران با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل ماشین‌سازی و سه امتیاز ارزشمندی که به دست آورد، حالا بیشتر از همیشه به بقا در لیگ برتر امیدوار شده و به دنبال تداوم روند بسته نگه داشتن دروازه و برتری در ۶ بازی باقی مانده است.

 

1616233

دیدگاه‌ها