کد خبر : 1763884 | 04 تیر 1400 ساعت 22:34 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

الهامی در اوج، تیم من می‌ماند (عکس)

نساجی با هدایت سرمربی جدیدش توانسته روند خوب خود را حفظ کند.

الهامی در اوج، تیم من می‌ماند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که تا هفته هفدهم لیگ برتر شرایط بدی را سپری کرده و تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی سقوط شده بود، با حضور ساکت الهامی در ۷ مسابقه اخیرش فوق‌العاده ظاهر شده و تنها دو برد مقابل دو تیم بالانشین و مدعی قهرمانی(پرسپولیس و سپاهان) داشته است.

 

نساجی با سرمربیگری ساکت الهامی جدا از دو دیدار مقابل پرسپولیس و سپاهان، در چهار مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی برابر سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان شده بود و امروز هم توانست در تبریز این روند عالی را ادامه دهد و سه امتیاز دیگر را به حساب خود واریز کند.

 

الهامی که خاطرات خوشی از تبریز همراه با ماشین‌سازی و تراکتور دارد و قهرمانی را همراه با تیم قرمزپوش تبریزی به دست آورده، امروز در تبریز پنجمین برد در هفتمین بازی لیگ برتری با نساجی را به دست آورد تا اختلاف امتیازی خود با ذوب‌آهن را به سه امتیاز افزایش دهند.

 

نساجی حالا با حضور ساکت توانسته در هفت مسابقه میانگین امتیازی ۲/۱۴ را به دست آورد؛ اتفاقی که برای تیم‌های قهرمان و مدعی لیگ برتر افتاده ولی قائم‌شهری‌ها را بخاطر نتایج ضعیف در ۱۷ هفته ابتدایی در پایین جدول قرار داده است.

 

1616253

 

1616254

دیدگاه‌ها