کد خبر : 1763900 | 04 تیر 1400 ساعت 23:26 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

هت تریکِ برخورد توپ به تیر دروازه حسینی

ضربه یونس شاکری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا حسینی در دو بازی متوالی، 3 بار تیر دروازه اش به لرزه درآمده باشد.

هت تریکِ برخورد توپ به تیر دروازه حسینی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خیلی زود برتری اش را مقابل گل گهر افزایش داد و همچون دیدار رفت در همان 20 دقیقه ابتدایی موفق شد دوبار دروازه گل گهر را باز کند تا در ادامه با خیال راحت تری بازی کند و پیش افتادن شاگردان مجیدی، طبیعتا با خیمه زدن گل گهر به روی دروازه استقلال همراه بود.


در دقیقه 57 این بازی سیرجانی ها تا باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند. ارسال رضا شکاری از سمت چپ به روی دروازه به یونس شاکری رسید و ضربه چکشی این بازیکن پس از برخورد به زمین، به تیر عمودی دروازه حسینی برخورد کرد و توپ برگشتی را غلامی به کرنر فرستاد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند.


این برای سومین بار در دو بازی اخیر است که تیر دروازه حسینی به لرزه در می آید. در دیدار چند روز گذشته مقابل پدیده نیز دو بار این اتفاق رخ داد. در بازی با حریف مشهدی و در یازدهمین دقیقه از وقت های تلف شده، علی نعمتی نزدیک بود گل تساوی پدیده را بزند که شوت او در مقابل دروازه استقلال به تیرک دروازه اصابت کرد و با بدشانسی او به گل تبدیل نشد.


این اتفاق در دقیقه 105 آن بازی نیز تکرار شد. شوت روی پای تماشایی احمد الجبوری از پشت محوطه جریمه پس از واکنش زیبای سیدحسین حسینی به تیرک افقی دروازه استقلال اصابت کرد و دفع شد. در ادامه نیز چند ثانیه بعد، همان توپ به گل دوم استقلال تبدیل شد.


به هر حال در بازی با گل گهر برای سومین بار تیر دروازه حسینی به لرزه درآمد و گلر آبی پوشان به نوعی در این زمینه هت تریک کرد. نکته جالب توجه اینکه هر سه توپی که به تیر دروازه او برخورد کرد، متعلق به دروازه شرقی استادیوم آزادی بود و به نظر می رسد این دروازه برای حسینی خوش یمن است.

دیدگاه‌ها