کد خبر : 1763901 | 04 تیر 1400 ساعت 23:27 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی همان اول فصل افتاده بود!

اکبرپور: برای برخی از بازیکنان ما مهم نیست تیم بیفتد

سرمربی تیم ماشین سازی معتقد است که تکلیف سقوط این تیم از همان آغاز فصل مشخص بود.

اکبرپور: برای برخی از بازیکنان ما مهم نیست تیم بیفتد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز امشب در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با دو گل مغلوب میهمان خود نساجی مازندران شد. صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

گل های بچگانه ای دریافت می کنیم

 

موقعیت خاصی به تیم حریف ندادیم اما روی دو ضربه کرنر دروازه مان باز شد. در بازی های قبل هم گل های بچه گانه ای دریافت کرده بودیم. این هم برمی گردد به بی تجربگی برخی از بازیکنان ما که تحت تاثیر بازی اشتباهاتی انجام می دهند که باعث دریافت گل هایی می شود که نباید دریافت کنیم. اگر در جریان بازی گل بخوریم ناراحت نمی شویم ولی به هر حال فوتبال همین است و آنها از روی کرنر دو گل زدند و برنده شدند.

 

بازیکنی برای جایگزین کردن نداریم

 

ما بازیکنانی نداریم که جایگزین بازیکنان اصلی مان کنیم. واقعا کمبود بازیکن داریم. اسدی در بازی با تراکتور اخراج شده بود و در این بازی نفری نداشتیم که در جلو به جای او استفاده کنیم. نفراتی که جایگزین کردیم با تمام وجود بازی کردند ولی شرایط به گونه ای است که عدم تجربه کافی باعث می شود که گل های بچگانه ای دریافت می کنیم. خیلی روی این موضوعات کار می کنیم ولی بازیکن است و یک لحظه اشتباه می کند و گل می خوریم و دیگر نمی توانیم جبران کنیم.

 

نیمه دوم، نیمه ما بود

 

در نیمه اول بچه ها نتوانستند آنچنان خوب بازی کنند و در نیمه اول دو تغییر در دفاع چپ و راست مان انجام دادیم. نیمه دوم، نیمه ما بود و حریف را عقب تر بردیم و شرایط را برایشان سخت کردیم. اگر همان اسدی را در خط حمله داشتیم شاید شرایط فرق می کرد. نفری نداشتیم که به جای او استفاده کنیم و برای تیم گل بزند. تیم از همان ابتدای فصل بد بسته شده است و همان 11 نفر را داریم. تعویض هایمان را مجبوری فقط به خاطر خستگی بازیکنان انجام می دهیم و نفری نداریم که با به میدان فرستادنش کار تاکتیکی انجام دهیم. همه این ها مشکل ساز می شود و تیم هم وقتی گل می خورد از لحاظ روحی افت می کند.

 

ماشین سازی همان اول فصل افتاده بود!

 

تیم ماشین سازی همان اول فصل موقع بسته شدن افتاده بود و هر چه بازی کردند، باختند. در نیم فصل دوم هی مربی عوض شد آخرش رسید به ما که 11 بازی مانده بود. باز هم می گفتیم که ببریم می توانیم بمانیم و امید داشتیم. ولی با چه چیزی ببریم؟ ما باید به قدری می بردیم تا تازه برسیم به تیم پانزدهم و آن تیم هم باید همه بازی هایش را می باخت. تیمی که روی غلتک باخت می افتد روحیه اش پایین می شود و خیلی از مشکلات دیگر از جمله عدم پرداخت به موقع پرداختی ها گریبان تیم را می گیرد. 

 

صحبتی برای آینده نداشته ایم

 

ما آمدیم و طی دو هفته ابتدایی دو بازی را مساوی کردیم و حتی می توانستیم ببریم ولی روی تجربه کم گل خوردیم. الان مالک عوض شده و هیچ چیز مشخص نیست. کسی هم به ما از آینده حرفی نزده است. نه صحبتی شده که فصل بعد خواهیم بود و نه در مورد برنامه سال آینده تا الان بحثی شده است. وقتی هم آمدم گفتم که گل ماندن نمی دهم. معلوم نیست که آیا فکری دارند یا ندارند؟ خواهش من از مالک باشگاه این است که هر چه سریع تر برای فصل آینده تصمیم بگیرند. ما بازی هایمان را شرافتمندانه انجام می دهیم ولی می دانستیم شرایط سخت است.

 

مالکیت باشگاه باید برای فصل بعد سریع تر تصمیم بگیرد

 

مالکیت عوض شده و این ها که تازه آمده اند من خواهش می کنم که سریع برای فصل بعد تصمیم بگیرند. از الان اگر فکری دارند، بازیکن می گیرند یا هزینه می کنند باید مشخص شود. اگر می خواهند تیم سال آینده به لیگ برتر برگردد باید از الان فکرش را بکنند وگرنه ما سال بعد هم در لیگ یک مشکل خواهیم داشت. ما باید واقعیت را قبول کنیم. اگر من بیایم بگویم که افتاده ایم شاید برخی ها بگویند که تو ناامیدی و فلان ولی در واقعیت ما شرایط مان خیلی بد و سخت است و یک معجزه نیاز داریم که همه بازی هایمان را ببریم و همه تیم های پایین جدول بازی هایشان را ببازند که دور از واقعیت است. البته بازیکنانمان نمی خواهند این برچسب به آنها بخورد که چون شرایط شان خوب نیست ول کرده اند و بیخیال هستند.

 

برخی از نفرات تیم برایشان مهم نیست که تیم بیافتد

 


برخی از نفرات تیم برایشان مهم نیست که تیم بیافتد. ولی هستند بازیکنانی که باغیرت هستند و می جنگند و دیدید که در همین بازی هم بازیکنانی بودند که سرشان را جلوی توپ می گذاشتند و این برای من خیلی ارزش دارد. ما باختیم ولی با تمام توان بازی کردیم. ما توان مان همین است و نمی توانیم دروغ بگوییم و بیاییم و ادعا کنیم که باید ببریم و فلان. سعی مان را می کنیم و امیدمان این است که بچه ها کار کنند و خدا هم کمک مان کنند. همین تیم نساجی ترکیه اردو زده بود و هواپیمای چارتر هم الان منتظر است تا ببردشان! پاداش هایشان و همه چیزشان سر جای خودش است.

دیدگاه‌ها