کد خبر : 1763909 | 05 تیر 1400 ساعت 00:01 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

هر 3 روز یکبار بازی می‌کنیم و خسته ایم

مصطفوی: بازیکنان ما انسان‌های شریفی هستند

مربی تیم استقلال نسبت به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر برای تیمش گلایه کرد.

مصطفوی: بازیکنان ما انسان‌های شریفی هستند

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی بعد از برد دو بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان در گفت و گو با برنامه زنده فوتبال برتر عنوان کرد: راجع به مشکلات استقلال به اندازه کافی صحبت شده و باید به بازی ها بپردازیم. 


وی با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر گفت: متاسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بوده و تیم ما می توانست فردا بازی کند و بازی بعدی اش دهم تیر باشد. به هر دلیلی هیچ تغییری نسبت به زمان بندی تیم های دیگر ایجاد نشد. برای ما 3 روز یکبار بازی می گذارندو فشار سنگینی روی تیم است. دلیل اینکه در بحث مالکیت توپ کمی پایین تر از حریف بودیم، خستگی بازیکنان است. زمان مناسب تا بازی بعدی داریم. ریکاوری مناسبی انجام می دهیم و آماده می شویم.


مربی استقلال ضمن تقدیر از بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما انسان های شریفی هستند که در این شرایط نابرابر در همه زمینه ها از جان و دل مایه می گذارند. به غیر از توپی که به تیر دروازه خورد موقعیت جدی به حریف ندادیم. فرصت های خوبی ایجاد کردیم. یک توپ را از روی خط بیرون کشیدند. استحقاق تیم ما برد بود.


مصطفوی درباره قطعی شدن سهمیه آسیایی استقلال افزود: ما هنوز 6 بازی دیگر داریم. فاصله امتیازی مناسبی ایجاد کردیم اما بازی های زیادی مانده. بازی سنگین با سپاهان و نساجی و آلومینیوم و تراکتور داریم. هنوز چیزی تمام نشده است. حداکثر توان کادرفنی و بازیکنان این است که بتوانند نتایج مناسب و درخور نام استقلال را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها