کد خبر : 1763934 | 05 تیر 1400 ساعت 01:29 | 50.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب مالک ماشین به باخت(عکس)

تیم ماشین سازی تبریز امروز یک شکست دیگر را متحمل شد تا قدمی دیگر به سقوط نزدیک تر شود.

واکنش جالب مالک ماشین به باخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم نساجی مازندران رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شد. به این ترتیب علیرضا اکبرپور در شبی که مثل دیدارهای گذشته با کمبود بازیکن در تیمش مواجه بود نتوانست نتیجه مورد نظرش را کسب کند.

 

1616305

 

بازیکنان ماشین سازی علی رغم تلاش بسیار مغلوب نساجی شدند که با انگیزه و قدرت بالاتر در زمین ظاهر شده و پیروزی کم حرف و حدیثی را رقم زد. شاگردان اکبرپور در پایان بازی در حالی که به شدت ناراحت بودند با چهره هایی مغموم زمین بازی را ترک کردند.

 

1616306

 

در این میان اما واکنش یونس قربانی، مالک جدید باشگاه ماشین سازی به شکست خانگی سبزپوشان عجیب و بحث برانگیز بود. در حالی‌که بازیکنان و اعضای کادر فنی ماشین سازی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با ناراحتی در حال ورود به رختکن بودند، مالک ماشین سازی با آرامش در حال خوردن میوه و شیرینی و تماشای اتفاقات بعد از بازی در VIP بود.

 

1616308

 

جالب اینجاست که علیرضا اکبرپور در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت که طی این مدت تنها یکی دو بار موفق به صحبت با مالک باشگاه شده و مدیریت ماشین سازی هنوز هیچ صحبتی با او در خصوص آینده انجام نداده است. این در حالی است که مالک جدید ماشین سازان طی هفته های اخیر به صورت از راه دور امورات تیم را مدیریت می کند و امروز برای تماشای بازی به تبریز آمده بود.

دیدگاه‌ها