کد خبر : 1763969 | 05 تیر 1400 ساعت 10:19 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

شادی همیشگی در نساجی، همه بغل ساکت(عکس)

بازیکنان پس از گلزنی به کنار خط می‌آیند و شادی خود را با سرمربی تیم تقسیم می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران موفق شد پنجمین پیروزی خود را در هفتمین بازی متوالی با سرمربی جدیدش کسب کند و تا حدودی از منطقه سقوط فاصله بگیرد؛ اتفاقی که کمتر هوادار نساجی پس از پایان هفته شانزدهم انتظار آن را داشت، اما تغییرات به موقع موجب شد تا آنها از بحران خارج شوند و روز های پُرامیدی را سپری کنند.

 

جدا از تقابل با پرسپولیس و سپاهان که با شکست برای نساجی همراه بود، شاگردان ساکت الهامی موفق شدند در ۵ مسابقه دیگر لیگ برتر پنج پیروزی برابر سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز کسب کنند تا وضعیت بهتری در پایین جدول داشته باشند.

 

1616346

 

1616347

 

1616348

 

اما اتفاق مهم در نساجی که موجب شده این نتایج درخشان به دست بیاید، اتحاد و همدلی است که ساکت الهامی، سرمربی این تیم پس از حضورش در قائم‌شهر به وجود آورده و کاری کرده تا شاگردان او با تمام توان مقابل همه مدعیان و گزینه‌های سقوط قرار بگیرند.

 

نکته جالب توجه در نساجی طی هفته‌های اخیر شادی‌گل مشابه آنها در تمام بازی ها بوده که بازیکنان این تیم پس از گل‌هایی که به ثمر می‌رساندند با سرعت به کنار خط آمده، در آغوش ساکت الهامی قرار می‌گیرند و شادی گل را با او تقسیم می کنند؛ صحنه‌هایی که نشان از همدلی و رفاقت زیاد بین آنهاست و در نتیجه‌گیری این تیم بی‌تاثیر نبوده است.

دیدگاه‌ها