کد خبر : 1763972 | 05 تیر 1400 ساعت 10:22 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

پشت صحنه استقلال، حرارت روی سکوها 

روز پرجنب و جوش فرزاد برادر فرهاد (عکس)

بازیکن اسبق و برادر سرمربی فعلی تیم استقلال در دیدار روز گذشته مقابل گل گهر مانند همه بازی‌ها، تمام دقایق بازی را ایستاده و با حرارت خاصی دنبال کرد

روز پرجنب و جوش فرزاد برادر فرهاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" علی‌رغم تمام تصمیمات اشتباهی که در این مدت در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال گرفته‌شده به نظر می‌رسد استقلال لااقل در ابداع پست کمک سرپرست چندان هم بد عمل نکرده است و درواقع می‌توان گفت این پلتیک که در ابتدا با انتقادات زیادی همراه بود امروز جواب داد است.

 

فرزاد مجیدی به‌عنوان نزدیک‌ترین و معتمدترین فرد به برادرش فرهاد، این روزها پا به‌پای او حرص‌وجوش می‌خورد و یک‌لحظه آرام و قرار ندارد.

 

1616353

 

 بنا به آنچه شب قبل از بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در هتل المپیک محل استقرار اردوی آبی پوشان با چشم خودمان دیدیم، فرزاد بیش از هرکسی نسبت به فراهم نمودن یک شرایط نسبتاً ایده ال و ایجاد نظم و انضباط و هماهنگی‌های لازم، زحمت فراوانی را متحمل می‌شود و کاملاً مشخص است که او نسبت به تک‌تک بازیکنان احساس مسئولیت می‌کند.

 

او که خودش سال‌ها با شماره 15 در سمت راست خط دفاعی استقلال، افتخارات زیادی را به دست آورده است، در این برهه با درک درست از وضعیت کنونی بازیکنان سعی دارد تا آنجا که می‌تواند مشکلت بازیکنان را به حداقل برساند و ازآنجاکه رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد به‌نوعی پل ارتباطی بین بچه‌های تیم و فرهاد مجیدی باشد.

 

این در حالی است که او طی هفته گذشته با صحبت و دادن تضمین شخصی به افرادی که در اتفاقی نادر، برای بازداشت محمدحسین مرادمند به اردوی تیم استقلال آمده بودند، ماجرا را فیصله داد تا بیش از این موضوع بیخ پیدا نکند.

 

کمک سرپرست استقلال روز گذشته نیز مانند سایر بازی‌های این فصل استقلال طی 90 دقیقه به‌طور ایستاده بازی شاگردان برادرش را با حرص و حرارت ویژه‌ای دنبال می‌کرد و در تمام مدت‌زمان بازی با فریادهایش سعی داشت تا به بازیکنان انگیزه و روحیه دهد به‌طوری‌که صدایش دیگر در پایان بازی در نمی‌آمد.

 

او علاوه بر تشویق بازیکنان، هرزگاهی نیز شرح وظایف آن‌ها را با صدایی بلند گوشزد می‌کرد تا اشتباهات فردی تیم به حداقل برسد.

 

روی صندلی‌های پشت دروازه استقلال علاوه بر فرزاد مجیدی و بازیکنان حاضر در لیست تیم، می‌توان به میلیچ، وریا غفوری اشاره کرد که اولی به خاطر مشخص نبودن قراردادش و دومی به علت مصدومیت فرصت بازی پیدا نکردند، همچنین بهزادغلامپور نیز در کنار این دو نفر آخرین روز محرومیتش را که از دیدار دربی نصیبش شده بود سپری کرد.

 

1616351

 

1616354

 

 با تمام این تفاصیل فرزاد می‌رود تا با ادامه این رویه و کمک به اجرای هر چه‌بهتر انجام شدن وظایف سرپرستی تیم، نقشی پررنگ‌تر در روزهای حساس پیش روی استقلال ایفا کند. روزهایی که بدون شک بیشترین تأثیر را در آینده مبهم فرهاد مجیدی و کادر جوانش خواهد داشت و کمک‌های فرزاد قطعاً دررسیدن به موفقیت بی‌تأثیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها