کد خبر : 1763980 | 05 تیر 1400 ساعت 10:42 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه موقعیت حساس از دست شاگردان منصوریان پرید

فرصت‌ سوز بزرگ هفته؛ آلومینیوم اراک (عکس)

شاگردان علیرضا منصوریان در جدال با ذوب‌آهن سه موقعیت حساس گلزنی را از دست دادند تا این تیم با یک امتیاز اصفهان را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذاب ترین مسابقات این هفته از مسابقات لیگ برتر، بدون شک جدال ذوب‌آهن و آلومینیوم در ورزشگاه نقش جهان بود.

 

شاگردان منصوریان از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند در دقیقه 10 موقعیت ایده آلی به دست آورند. معین عباسیان در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دریبل بازیکن مستقیم خود در جدالی تک به تک با پای چپ شوتی به سمت دروازه شلیک کرد اما شهاب گردان با واکنشی بهتر این موقعیت را به کرنر برای مهمان تبدیل نمود. 


در دقیقه 32 باز هم آلومینیوم صاحب موقعیت خوب گلزنی شد. در یک کار تیمی سیدمهدی حسینی با ضربه سر توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد و در ادامه سعید باقرپسند باز هم با ضربه سر توپ را به سمت دروازه ذوب‌آهن هدایت کرد که شهاب گردان با بیرون کشیدن این توپ از زیر طاق دروازه تیمش را نجات داد. 

 

1616364

 

1616363


آخرین موقعیت استثنایی آلومینیوم در دقیقه 90 به دست آمد. جایی که بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد و علیرضا منظمی با یک استارت سریع توپ را به داخل محوطه جریمه برد و شوت نوک پا این بازیکن با درخشش گردان دفع شد تا شاگردان منصوریان با از دست دادن سه موقعیت گل استثنایی به فرصت سوز ترین تیم هفته بدل شوند.

 

1616362

دیدگاه‌ها