کد خبر : 1763992 | 05 تیر 1400 ساعت 11:05 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مائورو بورگتی:

برونو فرناندز شبیه بازیکنان فوتبال نبود

مائورو بورگتی، کاشف استعدادهای برونو فرناندز در مورد روزهای ابتدایی حضور او در فوتبال ایتالیا صحبت کرده است.

برونو فرناندز شبیه بازیکنان فوتبال نبود

به گزارش "ورزش سه"، مائورو بورگتی، سرمربی سابق تیم نو نوارلو ارا از ایتالیا برونو فرناندز، هافبک پرتغالی و با استعداد را از بواویستا با پرداخت فقط 400 هزار یورو در تابستان 2012 به سری بی آورد. فرناندس که بیشتر دوران نوجوانی خود را در استادیو داوارزه گذرانده بود، توسط بورگتی و کادر فنی او شناسایی شده و راهی تیم جوانان نوارلو شد. اما پس از تنها چند هفته بازی در این تیم، استعداد برونو فرناندز مورد توجه همه قرار گرفت و او به سرعت به تیم بزرگسالان راه یافت.

 

1616385

 

حالا مائورو بورگتی در مورد این بازیکن گفت: "وقتی برونو وارد باشگاه شد شبیه بازیکنان فوتبال به نظر نمی رسید. اما بالاتر از همه چیز او شخصیت فوق العاده ای داشت که باعث تمایز او می شد.

 

تا آنجا که من می دانم ما تنها باشگاهی بودیم که در آن زمان می خواستیم برونو فرناندز را به خدمت بگیریم و او بلافاصله پیشنهاد ما را پذیرفت. او سخت تلاش کرده، سعی کرد بلافاصله ایتالیایی را یاد بگیرد، به گروه پیوست و بلافاصله مورد استقبال قرار گرفت. برونو خیلی زود توانست روابط خوبی با هم تیمی های خود برقرار کند.

 

او روابط بسیار خوب با همه چهره های مهم داخل باشگاه نوارلو داشت. گاهی مادر یا دوست برونو به ملاقات او می آمدند، او شخصیتی عمیق داشت و شهرت برونو فرناندز را تغییر نداده است. مهارت اصلی عمدتا فنی و ذهنی است. اما برونو فرناندز باید روی توانایی های فیزیکی خود کار کرده باشد و این تنها مورد زیر متوسط او بود."

 

1616386

دیدگاه‌ها