کد خبر : 1763997 | 05 تیر 1400 ساعت 11:10 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی آلومینیوم پا به توپ شد

بازگشت منصوریان به زمین با پیراهن آبی (عکس)

عکاسان در حاشیه دیدار آلومینیوم و ذوب‌آهن عکس جالب توجهی از علیرضا منصوریان ثبت کرده‌اند.

بازگشت منصوریان به زمین با پیراهن آبی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه" جدال منصوریان با ذوب‌آهن از آن جهت مهم به شمار می‌رفت که این مربی سابقه نشستن روی نیمکت ذوبی‌ها را داشت و این فصل نیز یکی از گزینه‌های این تیم برای مربیگری محسوب می‌شد اما در نهایت راهی اراک شد تا با هدایت آلومینیوم تیمی جذاب و شگفت انگیز بسازد.

 

اما در حاشیه این دیدار، عکاسان تصویر جالبی را از علیرضا منصوریان ثبت کردند. مربی آلومینیوم که چند روز قبل و در 27 خرداد ماه سالگرد خداحافظی خود از دنیای بازی با پیراهن استقلال را جشن گرفته بود با پیراهن آبی و شلوار سفید وارد زمین شد و به توپی که داخل زمین بود، ضربه‌ای فنی وارد کرد. لباسی که تداعی کننده همان لباس فینال جام حذفی بود که منصوریان با آن از میادین خداحافظی کرد. 

 

تیم او در جدال روز گذشته با ذوب‌آهن با ارائه نمایشی زیبا می‌توانست برنده این بازی سخت باشد اما در نهایت با یک امتیاز اصفهان را به مقصد اراک ترک کرد و حالا آماده دیدار حساس با استقلال در اراک می‌شود.

 

1616391

آلومینیوم با روند رو به رشدی که با هدایت علیرضا منصوریان به خود گرفته و گذراندن 9 بازی بدون شکست در لیگ برتر و جام حذفی، حالا با 36 امتیاز در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر، در رویای رسیدن به سهمیه آسیایی است و در نزدیک‌ترین فاصله به تحقق این رویا قرار دارد.

دیدگاه‌ها