کد خبر : 1764001 | 05 تیر 1400 ساعت 11:20 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای شکست دادن آلومینیوم اراک؛

سرنوشت گره خورده سه اسطوره استقلال!

با شکست مقابل استقلال، حالا گل‌گهری‌ها جایگاه خود در رتبه چهارم جدول رده‌بندی را از دست داده‌اند.

سرنوشت گره خورده سه اسطوره استقلال!

به گزارش "ورزش سه" دو شکست متوالی مقابل پدیده و استقلال باعث شده است تا موقعیت گل‌گهری‌ها در جایگاه چهارم جدول به خطر بیفتد و آن‌ها با توجه به تساوی شب گذشته آلومینیوم و ذوب‌آهن و باخت خود مقابل استقلال، یک پله در جدول سقوط کردند و به جایگاه پنجم رفتند؛ البته احتمال سقوط بیشتر گل‌گهر در جدول با انجام دیگر بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر وجود دارد.

 

چرا که اگر فولاد مقابل سپاهان حداقل امتیاز را بگیرد و تراکتور موفق به شکست پدیده در مشهد شود، شاگردان امیر قلعه‌نویی به جایگاه هفتم جدول نیز سقوط می‌کنند و فاصله سه پله‌ای با موقعیت صعود به لیگ قهرمانان آسیا پیدا خواهند کرد؛ با این‌حال آن‌ها بازی‌های سختی را در پیش دارند و گام بعدی‌شان در لیگ برتر، مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی است.

 

1616396

 

با این‌حال و علی‌رغم آن‌که امیر قلعه‌نویی شب گذشته مقابل فرهاد مجیدی شکست خورد، امیدوار است تا سرمربی استقلال بتواند به روند پیروزی‌های خود ادامه بدهد و با شکست دادن آلومینیوم در هفته بیست و پنجم، امیدها برای صعود گل‌گهر در جدول رده‌بندی با کسب نتیجه مقابل پرسپولیس را حفظ کند.

 

رقابت تنگاتنگ تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران برای رسیدن به سهمیه آسیایی باعث شده است تا در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ بیستم، 7 تیم به دنبال 3+1 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 باشند.

دیدگاه‌ها