کد خبر : 1764007 | 05 تیر 1400 ساعت 11:44 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

8 نفر به خاطر ویلموتس به دادگاه می‌روند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی داد.

8 نفر به خاطر ویلموتس به دادگاه می‌روند 

 به گزارش" ورزش سه"، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرونده ویلموتس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است. 

 

وی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به این پرونده گفت: این پرونده به دادسرا ارجاع شده و دادسرا پس از رسیدگی به آن، پرونده را به دادگاه ارسال خواهد کرد. 

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در این پرونده چند نفر به دادسرا معرفی شده‌اند، گفت: ۸ نفر از سمت سازمان بازرسی معرفی شدند که در این میان افراد مشهور فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شوند.

 

گفتنی است به تازگی جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون فوتبال از رای صادره شورای حل اختلاف فیفا در مورد پرونده مارک ویلموتس به صورت آنلاین برگزار شد و سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت باید منتظر صدور رای نهایی پرونده از سوی دادگاه بین المللی ورزش باشیم. مارک ویلموتس با وجود دریافت دو میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ایران بابت چند ماه حضور در اردوی تیم ملی با شکایتی به فیفا خواستار دریافت همه ی حق و حقوق قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال ایران شده است. در صورتی که در این پرونده مربی بلژیکی برنده شود 6 میلیون دلار دیگر از فدراسیون فوتبال ایران دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها